نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

در بازی Hunt: Showdown شاهد حالت بتل رویال به سبک Fortnite نخواهیم بود

کریس اوتی و انجلا دی کاسترو در گفتگو با وب‌سایت گیم‌اسپات از امکان راهیابی حالت‌های جدیدی نظیر حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown صحبت‌ کردند.

بازی Hunt: Showdown استودیو کرایتک به واسطه ترکیب المان‌های بازیکن در برابر بازیکن و بازیکن در برابر محیط اثر منحصربه‌فردی در میان بازی‌های سبک تیراندازی است که وقایع آن در باتلاق‌های لوئیزیانا اتفاق می‌افتد. اما آیا ممکن است Crytek پا را فراتر بگذارد و حالت بتل رویال را به این ترکیب اضافه کند؟ در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به تازگی وب‌سایت گیم‌اسپات مصاحبه‌ای با انجلا دی کاسترو، مدیر تولید کرایتک و کریس اوتی، مدیر طراحی مراحل بازی Hunt: Showdown داشته است که با توجه به این مصاحبه ظاهرا امکان اضافه شدن حالت بتل رویال به این بازی در آینده وجود دارد. دی کاسترو سخنان خود را با توضیح این مورد آغاز کرد که در حال حاضر تمام تلاش کرایتک به پشتیبانی از بازی Hunt: Showdown به همان شکلی که هست، معطوف شده است. اما ماهیت «قابل انعطاف» بازی امکان اضافه کردن حالت‌های جدید از جمله حالت بتل رویال را در آینده برای آن‌ها فراهم می‌کند. او همچنین گفت که اگر در بازی Hunt: Showdown شاهد حالت بتل رویال باشیم، طرفداران می‌توانند از منحصربه‌فرد بودن آن اطمینان داشته باشند. دی کاسترو در این خصوص اظهار داشت:

در حال حاضر تمام تمرکز ما روی توسعه بازی Hunt: Showdown به شکل فعلی آن معطوف شده است، اما می‌دانیم که این بازی یک اثر انعطاف‌پذیر است. بازی در فاز دسترسی زودهنگام قرار دارد و این موضوع واقعا برای ما خوب است؛ چرا که ما را در جهت یافتن آنچه طرفداران می‌خواهند، یاری می‌کند. اگر بخواهیم حالت بتل رویال یا هر حالت دیگری را به بازی اضافه کنیم، تلاش می‌کنیم تا حالت بی‌همتا و منحصربه‌فردی را خلق کنیم. ما همچنین تلاش می‌کنیم که حالت جدید با سبک‌وسیاق و ماهیت بازی هم‌خوانی داشته باشد.

Hunt: Showdown

در بخشی از این مصاحبه کریس اوتی گفت که در حال حاضر طرفداران از بازی Hunt: Showdown به همان شکلی که هست، لذت می‌برند و موضوع قابل اهمیت این است که اگر کرایتک بخواهد حالت بتل رویال را به بازی اضافه کند، به این زودی‌ها شاهد تحقق این امر نخواهیم بود. همچنین اوتی به مانند دی کاسترو به این موضوع اشاره کرد که کرایتک نمی‌خواهد پا جا پای بازی Fortnite و بازی PUBG بگذارد و راه آن‌ها را دنبال کند. اوتی در این‌باره گفت:

بازی Hunt: Showdown در حال حاضر هم اثر منحصربه‌فردی است. گفتن این حرف آن هم درباره اثری که خودتان خلق کرده‌اید کمی مغرورانه به نظر می‌رسد، اما ما بازخوردهایی را از افراد مختلف دریافت کرده‌ایم که می‌گویند «در حال حاضر بازی دیگری به مانند Hunt: Showdown وجود ندارد» و ما واقعا به این واقعیت افتخار می‌کنیم. اگر بخواهیم حالتی [بتل رویال] را به بازی اضافه کنیم، باید عقاید و نگرش‌های خودمان در آن دخیل باشد. ما نمی‌خواهیم به مانند دیگران طبق الگوی اجرا شده عمل کنیم. این کار به ضرر جامعه بازیکنان است.

در حال حاضر بازی Hunt: Showdown با قیمت ۳۰ دلار و به صورت Early Access در شبکه استیم در دسترس است. اوتی در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که که فاز دسترسی زودهنگام اهمیت زیادی برای این بازی دارد؛ چرا که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد پیش از عرضه بازی بازخوردهای بازیکنان را دریافت کنند و آن را به بهترین بازی ممکن تبدیل کنند. او همچنین گفت که حالت Early Access امکان پاسخ به بازخوردها و اعمال تغییرات را در سریع‌ترین زمان ممکن برای کرایتک فراهم کرده است که قطعا در صورت عرضه نسخه کامل بازی امکان انجام آن وجود نداشت. اوتی در این‌باره اذعان داشت:

برای ما فاز Early Access بهترین راهی بود که می‌توانستیم در آن قدم بگذاریم. این قطعا مسیر درستی بود. اگر از مدل دسترسی زودهنگام استفاده نمی‌کردیم، نمی‌توانستیم هیچ‌یک از این کارها را انجام دهیم. به عبارت دیگر، بازخوردی که از بازیکنان دریافت می‌کنیم و امکان ایجاد تغییراتی که در عرض یک ساعت اعمال می‌کنیم، غیرممکن بود. اگر بازی به صورت کامل عرضه می‌شد، نمی‌توانستیم این کارها را انجام دهیم.

در خردادماه امسال استودیو کرایتک اطلاعات جدیدی را از آپدیت‌های آتی بازی Hunt: Showdown به اشتراک گذاشت و چندی قبل در نمایشگاه E3 2018 شاهد معرفی محتویات جدیدی برای بازی بودیم. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده