نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

احتمال بازگشت شخصیت کراس بونز در فیلم Avengers 4

احتمال بازگشت شخصیت Crossbones به دنیای مارول در Avengers 4 وجود دارد. با زومجی همراه باشید.

کراس بونز (براک راملو) نام ابرشروری از مجموعه داستان‌های کاپیتان آمریکا است که همیشه به عنوان یکی از متحدان رد اسکال شناخته شده و تنها هدفش کشتن استیو راجرز به دلایل کاملاً شخصی است. اولین حضور این شخصیت به چپتر ۳۵۹ مجموعه کامیک‌های Captain America بر می‌گردد که در اکتبر ۱۹۸۹ منتشر شد. نخستین نقش‌آفرینی سینماتیک این کاراکتر هم مربوط به فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) بود که فرانک گریلو، وظیفه نقش‌آفرینی آن را بر عهده داشت.

اردیبهشت امسال بود که فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌ نهایت)، سومین نسخه از سری، به روی پرده‌های نقره‌ای رفت و با پایانی غیرمنتظره طرفداران را بهت‌زده کرد. پس از اتمام تراژیک و طوفانی این اثر و در حاشیه اخبار فیلم Avengers 4، تئوری‌های زیادی در رابطه با اینکه چه اتفاقی برای قهرمانان محبوب‌مان خواهد افتاد و مارول چه برنامه‌هایی برای این نسخه ریخته وجود دارد. یکی از این تئوری ها بازگشت برخی کاراکتر‌های قدیمی به فیلم است.

حال در رابطه با این تئوری‌ها، فرانک گریلو به تازگی پستی در صفحه اینستاگرام خود آپلود کرده است که در آن شاهد فیگوری از شخصیت Crossbones هستیم و در زیر آن هشتگ‌هایی مانند #CaptainAmericaTheWinterSoldier# ،CaptainAmericaCivilWar و خصوصاً #Aven... را می‌بینیم. شما می‌توانید این پست را در ادامه مشاهده کنید:

crossbones

همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید در پس‌زمینه تعدادی فیگور از کاراکتر‌های Avengers قرار دارند که نمی‌توان کاملاً به‌ آن‌ها استناد کرد؛ زیرا در کنار آن‌ها برخی از کاراکترهای StarWars نیز چیده شده‌اند. هنوز مشخص نشده که قصد وی از این کار شوخی با هواداران است یا اینکه دوباره شاهد رویارویی وی با استیو راجرز خواهیم بود، اما هشتگ #Aven او با کامنت‌های زیادی روبه‌رو شده و مطمئناً بدون دلیل و جهت هم نبوده است. 

در ابتدا قرار بود راملو نقشی محوری در کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان داشته باشد، اما به فیلم بعد موکول شد و همانطور که در جنگ داخلی هم دیدیم او تنها در دقایق اول فیلم با ظاهر جدید خودش حضور داشت. با تمامی این قضایا حتی اگر مارول برنامه‌ای برای این شخصیت داشته باشد، نباید انتظار زیادی داشت. هرچه که باشد، کراس‌بونز همچنان مرده است و اگر واقعا قرار باشد به‌دنیای سینماتیک مارول بازگردد تنها یکی دیگر از تئوری‌های منتشر شده در رابطه با Avengers 4، یعنی سفر قهرمانان در زمان و تغییر واقعیت را تایید می‌کند. فقط باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه اتفاقی می‌افتد.

Avengers: Infinity War در حال حاضر در سینماهای آمریکا در حال پخش است. قسمت بعدی این اثر یعنی فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت و اتفاقات ناگوار جنگ بی‌نهایت را از سر می‌گیرد و پایان‌دهنده فاز سوم دنیای سینمایی مارول است. 

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده