نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بازی Vertical Strike Endless Challenge به نینتندو سوییچ راه می‌یابد

کمپانی پلی ایزم از انتشار بازی اکشن مبتنی بر پرواز Vertical Strike Endless Challenge در پایان ماه جاری برای نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی پلی‌ایزم با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی اکشن مبتنی بر پرواز Vertical Strike Endless Challenge اواخر ماه جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که این بازی سال گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته بود.

بازی Vertical Strike Endless Challenge در مقایسه با سایر بازی‌های مبتنی بر پرواز به گونه‌ای طراحی شده است که یاد گرفتن و تجربه آن برای بازیکنان دشوار نباشد؛ بنابراین به خاطر چالش‌های بی‌پایان بازی می‌توان در هر جایی از پنج دقیقه تا پنج ساعت به تجربه آن مشغول شد. نسخه نینتندو سوییچ بازی به مانند نسخه کامپیوتری دارای دو حالت Arcade Mode: Anti-Air و Arcade Mode: Anti-Ship است که بازیکنان می‌توانند از میان آن‌ها یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند هواپیماهای خود را با تعداد زیادی از سلاح‌ها شخصی‌سازی کنند و بازی Vertical Strike Endless Challenge اطلاعات هر یک از سلاح‌ها را به صورت جداگانه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا درک درستی از قابلیت‌ها و مشخصات هر یک داشته باشند.

بازی Vertical Strike Endless Challenge در حال حاضر از طریق استیم برای کاربران PC در دسترس است و در تاریخ بیست‌وهفتم تیرماه (۱۸ جولای) برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. همچنین با توجه به بلاگ کمپانی پلی‌ایزم، کسانی که نسخه نینتندو سوییچ بازی را از فروشگاه eShop نینتندو خریداری کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده