نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور جسیکا لنگ در فصل جدید American Horror Story

بیلی ایکنر، یکی از بازیگران فصل هشتم سریال American Horror Story، عکسی را در صفحهٔ اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و همین عکس به شایعات حضور جسیکا لنگ در فصل جدید دامن زده است.

فصل هشتم سریال ترسناک و محبوب American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) و در ساعت ۱۰ شب منطقه زمانی اقیانوس آرام و منطقه زمانی شرقی، پخش خود را از شبکه FX آغاز کند. چندی پیش بود که رایان مورفی، سازندهٔ سریال ترسناک American Horror Story، با انتشار توییتی رسماً کراس اور دو فصل این سریال را در فصل هشتم آن اعلام کرد. طبق گفته مورفی، این کراس اور بین فصل اول سریال American Horror Story که Murder House (خانه قتل) نام دارد و فصل سوم این سریال آنتولوژی که Coven (محفل) نام داشت، جریان خواهد داشت.

بیلی ایکنر، یکی از بازیگران فصل هشتم سریال American Horror Story به‌تازگی عکسی را در صفحهٔ اینستاگرام خود با طرفداران به اشتراک گذاشت که در این عکس تمام بازیگران فصل هشتم حضور دارند و تنها یک شخص مشخص نیست که با عنوان «دوست مخفی» معرفی شده است و طبق برخی نظرات، به احتمال فراوان آن شخص کسی نیست جز جسیکا لنگ، که آخرین نقش‌آفرینی‌اش در این مجموعه، در فصل چهارم با عنوان Freak Show (نمایش عجیب‌وغریب) بود.

AHS

جسیکا لنگ آمریکایی، هنرپیشهٔ تئاتر و سینما است و در فیلم‌ها و سریال‌های معروفی حضور داشته است. از معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر می‌توان به King Kong (کینگ کنگ)، Tootsie (توتسی)، Night and the City (شب و شهر)، The Gambler (قمارباز)، A Streetcar Named Desire (اتوبوسی به نام هوس) و Rob Roy (راب روی) اشاره داشت. جسیکا لنگ در فصل‌های Murder House (خانه قتل) بود، Asylum (آسایشگاه روانی)، Coven (محفل) و Freak Show مجموعهٔ «داستان ترسناک آمریکایی» حضور داشت و به ایفای نقش پرداخته بود.

آخرین نقش‌آفرینی‌ جسیکا لنگ در سریال American Horror Story، مربوط به فصل چهارم این مجموعه با عنوان Freak Show بود

رایان مورفی، سازنده این سریال ترسناک و محبوب، در آوریل سال ۲۰۱۷ راجع به احتمال حضور جسیکا لانگ در فصل هشتم چنین گفته بود:

فکر می‌کنم اگر به اندازهٔ کافی به جسیکا رشوه بدهم، به حضور در فصل هشتم رضایت بدهد! صحبت جدی در مورد حضور احتمالی جسیکا در فصل هشتم نداشته‌ایم، چون در حال حاضر مشغول تکمیل داستان هستیم، اما فکر می‌کنم که این اتفاق بیافتد.

مجموعهٔ American Horror Story به‌صورت آنتالوژی است و بینندگان در هر فصل شاهد داستان جدیدی هستند و از همین رو بازیگران قدیمی و تکراری هر فصل، شخصیتی جدید خواهند داشت و این مورد در رابطه با حضور احتمالی جسیکا لنگ نیز صدق می‌کند و اگر این بازیگر در فصل هشتم حضور داشته باشد، نقش شخصیت جدیدی را ایفا خواهد کرد. هر فصل از مجموعهٔ تلویزیونی AHS داستانی جداگانه را روایت می‌کند و ارتباط محدودی بین فصل‌ها وجود دارد، از همین رو بینندگان و علاقمندان می‌توانند بدون ترتیب نیز فصل‌های مختلف این مجموعه را تماشا کنند. فصل هشتم مجموعهٔ ترسناک American Horror Story به علت فضای داستانی جدید احتمالاً باید با رقیب قدری همچون مجموعهٔ تلویزیونی Black Mirror (آینهٔ سیاه) شبکه نتفلیکس رقابت کند که فضای تاریکی دارد و داستان اپیزودهای آن نیز معمولاً در آینده روایت می‌شود.

این مجموعه تاکنون ۱۶ جایزه امی دریافت کرده است و البته ۸۲ بار در بخش‌های مختلف مراسم امی نامزد دریافت جایزه شده است. فصل چهارم مجموعهٔ American Horror Story با عنوان American Horror Story: Freak Show با ۱۹ نامزدی، بیشترین سهم را در این میان داشته است.

علاوه بر رابرتز و فارمیگا، سارا پلسن، ایوان پیترز، شاین جکسون، بیلی لورد، کتی بیتس، بیلی ایکنر، لسلی گروسمان، آدینا پرتر و جوآن کالینز، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال American Horror Story حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده