نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

تریلر جدید Surgeon Simulator به انتشار بازی برای نینتندو سوییچ اشاره می‌کند

استودیو بوسا تریلر جدیدی از بازی Surgeon Simulator منتشر کرد که ظاهرا به انتشار بازی برای نینتندو سوییچ اشاره می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بوسا تریلر کوتاه جدیدی را از بازی Surgeon Simulator منتشر کرده است که نشان از عرضه این بازی شبیه‌ساز جراحی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ دارد. این ویدیو با اطلاعیه «اخبار شکستگی استخوان» آغاز می‌شود و با نمایش حرکات شخصیت دست و پا چلفتی بازی که تلاش می‌کند کلید برق (سوییچ) را خاموش کند و در حین انجام این کار به شکل ناشیانه‌ای اقلام روی قفسه را به زمین می‌اندازد، ادامه می‌یابد و در نهایت شاهد موفقیت شخصیت اصلی در انجام این کار هستیم.

پرستار، جوی‌کان رو بهم بده لطفا! 

بازی Surgeon Simulator در سال ۲۰۱۳ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و به این خاطر طرفداران بازی‌های ویدیویی چندان با این بازی غریبه نیستند. بازیکنان در این بازی در نقش جراح و پزشک توانمندی قرار می‌گیرند که قصد نجات جان بیماران را دارد. این بازی امکان انجام بسیاری از فعالیت‌های پزشکی نظیر پانسمان، تزریقات، وصل کردن سرم و حتی پیوند اعضای بدن را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا تجربه‌ای کامل از جراحی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

بازی Surgeon Simulator در حال حاضر برای کاربران پلی استیشن 4، کامپیوتر، اندروید و iOS در دسترس است، اما هنوز تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی مشخص نیست و تنها بر اساس آنچه در تریلر جدید بازی به نمایش در آمد، می‌دانیم که «به زودی» شاهد تحقق این امر خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر بازی Surgeon Simulator را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده