// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳

آپدیت جدید ایکس باکس وان دو قابلیت FastStart و Groups را به کنسول اضافه کرد

آپدیت جدید کنسول ایکس باکس وان، دو قابلیت FastStart و Groups را به این کنسول اضافه می‌کند.

در طی کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت، قابلیت‌های جدیدی با نام FastStart و Groups برای کنسول ایکس باکس وان معرفی شد. هر دو ویژگی، در بروزرسانی اخیر، به طور کامل در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفت. قابلیت FastStart طبق گفته‌ی مایکروسافت باعث می‌شود تا بازی‌ها سریع‌تر اجرا شوند. Groups هم روشی جدید برای دسته‌بندی بازی‌ها و برنامه‌های نصب شده روی کنسول Xbox One است.

FastStart یا شروع سریع، با استفاده از روش یادگیری ماشینی، باعث می‌شود تا برنامه‌ها و بازی‌های کنسول شما تا دو برابر سریع‌تر اجرا شوند. یادگیری ماشینی زیرشاخه‌ای از هوش مصنوعی محسوب می‌شود. یادگیری ماشینی به کنسول کمک می‌کند تا به صورت خودکار، فایل‌هایی را که بازی شما نیاز دارد از قبل تشخیص بدهد و در صورت نیاز، آن‌ها را دانلود کند. در حال حاضر تنها تعداد محدودی از بازی‌های ایکس‌باکس وان از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

قابلیت دیگری که در این بروزرسانی عرضه شده، Groups نام دارد. این ویژگی جدید به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و بازی‌های خود را به دلخواه خود دسته‌بندی کنید. شما می‌توانید چندین گروه بسازید و هر کدام را شخصی‌سازی کنید. البته هر چیزی را که بخواهید می‌توانید به گروه خود اضافه کنید و نام آن‌ها را تغییر دهید و همینطور گروه‌های خود را سازمان‌دهی کنید.

در این بروزرسانی تغییرات و بهبودهای دیگری هم وجود دارد. در محیط داشبورد با فشردن دکمه‌ی Y می‌توانید منوی جست‌وجو را باز کنید. بهبودهایی هم در سرویس Mixer صورت گرفته است. اضافه شدن پشتیبانی ماوس و کیبورد در کامپیوتر و پشتیبانی از ویژگی چند لمسی در دستگاه‌هایی که قابلیت لمس دارند، اضافه شدن یک لیدربورد برای نشان دادن فعال‌ترین استریم و همینطور استریم کردن به صورت تمام صفحه در این آپدیت به چشم می‌خورد. همچنین کیفیت و پایداری استریم‌ها هم بهبود پیدا کرده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده