نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

جزئیات جدیدی از بازی Kill La Kill منتشر شد

اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی بازی Kill La Kill که از انیمه‌ی محبوبی با همین نام اقتباس گرفته شده توسط تیم سازنده‌ی آن منتشر شد.

در مراسم Anime Expo 2018، کمپانی Arc System Works و استودیو Trigger اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی بازی اقتباسی از روی انیمه Kill La Kill را در اختیار طرفداران گذاشتند. بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، نام اصلی و نهایی بازی Kill La Kill The Game: IF است و قرار است یک بازی اکشن سه بعدی با حال و هوای انیمه‌ی اصلی و مبارزات سریع و مهیج آن باشد. تیم سازنده در این مراسم تریلری جدید را به نمایش گذاشت که دو شخصیت اصلی بازی یعنی ریوکو ماتوی و ساتسوکی کریون را با جزئیات نشان داد.

طی پنل معرفی این بازی، نمایندگان آرک سیستم ورکس، استودیو APLUS و استودیوی سازنده‌ی انیمه‌ی اصلی یعنی Trigger درباره‌ی شکل نهایی بازی صحبت کردند. با وجود اینکه در تریلر به نمایش درآمده ریوکو و ساتسوکی با یکدیگر تک به تک می‌جنگند، اما به گفته‌ی اعضای تیم سازنده قرار نیست کلیت گیم پلی بر اساس مبارزات تک به تک باشد؛ چون در خود انیمه‌ی اصلی هم بعضی شخصیت‌ها همزمان با چند دشمن درگیر می‌شوند. با این حال آن‌ها به این مسئله که چه شخصیت‌هایی از انیمه‌ی اصلی در بازی حضور خواهند داشت، اشاره‌ی خاصی نکردند.

کازوکی ناکاشیما، نویسنده‌ی داستان انیمه‌ی Kill La Kill که روی چندین انیمه‌ی موفق دیگر نیز کار کرده، برای نوشتن داستانی کاملا جدید برای این بازی دست به کار شده است. در حالی که داستان انیمه با محوریت ریوکو شروع می‌شود و ساتسوکی در لباس نقش منفی داستان ظاهر می‌شود، در بازی Kill La Kill داستانی متفاوت از دید شخصیت ساتسوکی روایت می‌شود. کانجی حروف «IF» که به نام بازی اضافه شده، در لغت به معنای «رشته‌ای دیگر» یا «پارچه‌ای دیگر» است که یک شوخی ظریف با سبک طراحی لباس شخصیت‌های این مجموعه نیز هست. استودیو Trigger داستان بازی را ادامه‌ی رسمی داستان انیمه می‌داند و آن را با عبارت «قسمتی دیگر از دنیای Kill La Kill» توصیف می‌کند.

انیمه‌ی Kill La Kill سال ۲۰۱۳ روی آنتن رفت و ۲۴ قسمت داشت. این انیمه به خاطر داستان عجیب اما گیرا و شوخ طبعی منحصربه‌فرد خود محبوبیت زیادی پیدا کرد. هنوز مشخص نیست که آیا می‌شود بدون تماشای انیمه از بازی Kill La Kill The Game: IF لذت برد یا نه.

Kill La Kill The Game: IF در سال ۲۰۱۹ برای PS4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. استودیو APLUS، سازنده‌ی این بازی، پیشتر بازی Little Witch Academia: Chamber of Time را با اقتباس از انیمه‌ی محبوب دیگری که توسط استودیو Trigger ساخته شده بود، تولید و منتشر کرد. استودیو Trigger به صورت جدی بر ساخت این بازی نظارت دارد و در پروسه‌ی تدوین آن دخالت می‌کند. Arc System Works، ناشر بازی که وظیفه‌ی ساخت بازی‌هایی از جمله BlazBlue و Guilty Gear را نیز بر عهده داشته، همکاری نزدیکی با استودیو APLUS دارد، اما به نظر می‌رسد مستقیما نقشی در تولید Kill La Kill The Game: IF ندارد. تصاویری از تریلر جدید منتشر شده را می‌توانید در زیر تماشا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده