// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بازی Enter the Gungeon به‌زودی میزبان محتوای Advanced Gungeons & Draguns می‌شود

استودیو Dodge Roll Games اعلام کرد که به‌زودی بسته الحاقی Advanced Gungeons & Draguns بازی Enter the Gungeon را منتشر می‌کند.

تابستان سال گذشته، استویدد داج رول گیمز (Dodge Roll Games) اعلام کرد که قصد دارد محتویات رایگانی را به دست بازیکنان بازی Enter The Gungeon برساند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اطلاعاتی از بسته الحاقی Advanced Gungeons & Draguns منتشر کردند. به نقل از سازندگان، مراحل تاییدیه این محتوا برای انتشار آن روی کنسول در حال انجام شدن است و این موضوع از انتشار آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

Advanced Gungeons & Draguns بازی Enter the Gungeon را با محتویات جدید آپدیت می‌کند. بازی مذکور در ابتدا در سال ۲۰۱۶ به دست ناشر آن یعنی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی منشتر شد و پس از آن شاهد پورت شدنش روی ایکس ‌باکس وان، مک، لینوکس و نینتندو سوییچ بودیم. به‌روزرسانی Supply Drop‌ آخرین محتوایی بود که با سلاح‌ها و اتاق‌ها جدید به دست کاربران این بازی رسید.

با توجه به اطلاعاتی که در صفحه استیم بازی Enter the Gungeon منتشر شده است، محتوای Advanced Gungeons & Draguns قرار است اتاق‌ها، NPCها، رمزها و باس‌های جدیدی را به بازی اضافه کند که در کنار دیگر سلاح‌ها و آیتم‌ها دیده می‌شود. در کنار بهینه‌سازی‌هایی که برای بخش همکاری چند نفره این بازی در نظر گرفته شده است، سازندگان با تغییراتی قصد دارند که روند بازی را تا حدودی آسان‌تر کنند؛ از آنجا که به گفته طرفداران، بازی در حالی که خیلی سخت و آرام است در آن سو آیتم‌های کمی را به عنوان جایزه در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین تنظیماتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌تواند درجه سختی را با توجه به سلیقه بازیکن تغییر دهد.

پیش‌تر طرفداران در ردیت (Reddit) از اینکه چرا سازندگان تاریخ انتشار این محتوا را اعلام نمی‌کنند، ابراز ناراحتی کرده بودند. یکی از مسئولین حاضر در استودیو داج رول با نام برنت سادمن در بیانیه‌ای نوشت که توسعه پورت سوییچ این بازی دلیل تاخیر این محتوا بوده است. البته گفتنی است که با تایید شدن این محتوا برای کنسول‌ها گویا تا انتشار آن مدت زمان زیادی باقی نمانده است.

بازی Enter the Gungeon هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس، Xbox One ،PS4 و Nintendo Switch در دسترس است.

برای اطلاع از خبرها و تریلر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده