نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

درآمد حاصل از بازی Pokemon GO به 1.8 میلیارد دلار رسید

بر اساس اعلام موسسه سنسورتاور، بازی Pokemon GO از زمان عرضه تا به حال ۱.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

بازی Pokemon GO از زمان عرضه نظر بازیکنان بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب کرده و به رکوردهای زیادی دست یافته است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بر اساس اعلام موسسه تحلیلی و تحقیقاتی سنسورتاور، بازی Pokemon GO از زمان عرضه تا به حال ۱.۸ میلیارد دلار درآمد داشته است. این رقم سرسام‌آور نشان می‌دهد که بازی Pokemon GO به طور میانگین در هر سال ۹۰۰ میلیون دلار نصیب توسعه‌دهندگان کرده است که تقریبا با درآمد سالانه بازی GTA Online برابر است.

به عبارت دیگر، اگر یک بازی کنسولی با قیمت کامل (۶۰ دلار) بخواهد این میزان درآمد داشته باشد، باید ۳۰ میلیون نسخه بفروشد. این بازی در حال حاضر در میان فهرست ۱۰ بازی برتر از نظر درآمد قرار دارد و به طور میانگین ۷۰ میلیون دلار در ماه درآمد کسب می‌کند که رقم شگفت‌انگیزی است. بخش عمده‌ای از این درآمد به ترتیب مربوط به ایالات متحده و ژاپن است و آلمان، بریتانیا و تایوان در رتبه‌های بعدی قرار دارند و فاصله زیادی میان آن‌ها و ایالات متحده و ژاپن وجود دارد.

بازی Pokemon GO در حال حاضر در پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است. باید دید که آیا موفقیت ادامه‌دار این بازی تاثیر مثبتی روی بازی Pokemon Let’s Go, Pikachu! و بازی Pokémon: Let's Go, Eevee! که هر دو در تاریخ بیست‌وپنجم آبان‌ماه (۱۶ نوامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند، خواهند داشت یا خیر. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده