// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Warframe برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی Warframe، ساخته استودیو Digital Extreme، توسط استودیو Panic Button برای نینتندو سوییچ پورت خواهد شد.

بازی Warframe، ساخته استودیو دیجیتال اکستریم (Digital Extreme)، تا به امروز موفقیت‌های زیادی را روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی کسب کرده است؛ طوری که این بازی توانسته است ۳۸ میلیون بازیکن را به خود جذب کند. حال در جدیدتری اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که برای افزایش تعداد بازیکنان قصد دارند که Warframe را روی پلتفرم دیگری نیز عرضه کنند.

کنسول نینتندو سوییچ به عنوان میزبان بعدی این بازی در نظر گرفته شده است و سازندگان پورت‌هایی همچون Doom، بازی Wolfenstein: The New Colossus و Rocket League یعنی استودیو پنیک باتن (Panic Button) وظیفه ساخت این بازی روی سوییچ را برعهده گرفته‌اند.

خبر پورت شدن بازی Warframe روی سوییچ در جریان نمایشگاه TennoCon،‌ رویدادی که به دست انجمن‌های این بازی برگزار می‌شود، معرفی شد. همچنین سازندگان ضمن معرفی بازی تریلری نیز منتشر کردند.

گفتنی است که هنوز سازندگان تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی وارفریم را مشخص نکرده‌اند. سازندگان اعلام کردند که در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری از نسخه سوییچ این بازی منتشر می‌کنند. برای آشنایی بیشتر می‌توانید تریلر آن را در انتها مطلب مشاهده کنید.

Warframe یک بازی همکاری چند نفره (Co-op) است که به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است و نسخه سوییچ آن نیز هم اکنون در دست ساخت قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی وارفریم در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده