نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

نویسنده Iron Man فکر می‌کند تونی استارک در Avengers 4 می‌میرد

نویسنده شخصیت Iron Man فکر می‌کند که تونی استارک در قسمت بعدی Avengers می‌میرد. با زومجی همراه باشید.

باب لیتون، نویسنده کمیک بوک شخصیت آیرون من که بیشتر به خاطر آثار مارولی خود همچون آیرون من و هرکول شناخته شده است، فکر می‌کند که تونی استارک، یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه Avengers، در قسمت بعدی این اثر می‌میرد. پس از پایان غیرمنتظره Avengers: Infinity War و پیروزی تایتان دیوانه بر ابرقهرمانان دوست‌داشتنی ما، طرفداران در این فکر ‌به سر می‌بردند که نهایتاً چه اتفاقی می‌افتد و سرنوشت کاراکترهای محبوب‌مان چه می‌شود.

حال باب لیتون طی مصاحبه‌ای که با روزنامه Tampa Bay Times داشته است، گفته که فکر می‌کند تونی استارک در Avengers 4 می‌میرد:

این تنها تصور من است، اما فکر می‌کنم که این پایان کار رابرت است. او بیش از ده‌ سال است که یک نقش را بازی کرده و همانطور که برای هر بازیگری پیش می‌آید وقت آن رسیده است که این نقش را کنار بگذارد.

وی ادامه داد:

[مرگ تونی استارک] یک راه برای پیش‌برد فیلم است، اما این تنها تصور من است. من هیچوقت کسی را جایگزین تونی استارک نمی‌کنم؛ چه کسی می‌خواهد جای رابرت را بگیرد؟ اما اگر شخصیت تونی از [رویارویی با تانوس] بازنگردد آن‌ها می‌توانند شخص دیگری را داخل لباس قرار دهند و یک نسل جدید از آیرون من را آغاز کنند.

رابرت داونی جونیور، بازیگر شخصیت تونی استارک/آیرون من، بیش از ۱۰ سال است که در این نقش حاضر بوده و طرفداران شاهد تغییر در شخصیت و کاراکتر او از یک فرد میلیاردر خودخواه به یکی از مهم‌ترین مدافعان کره زمین بوده‌اند.

Avengers: Infinity War در حال حاضر در سینماهای آمریکا در حال پخش است. قسمت بعدی این اثر یعنی فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت و اتفاقات ناگوار جنگ بی‌نهایت را از سر می‌گیرد و پایان‌دهنده فاز سوم دنیای سینماتیک مارول است. 

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده