نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

افزایش احتمال انتشار اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters در نمایشگاه کامیک کان

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Godzilla: King of the Monsters در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال حضور خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) باشیم. به‌تازگی شرکت برادران وارنر تایید کرده است که این فیلم قرار است بخشی از پنل خبری این شرکت در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 باشد. مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم Krampus (کرمپوس) که کارگردانی دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) را نیز بر عهده دارد، در جواب یکی از طرفداران اعلام کرد که این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال حضور خواهد داشت. با این حال، اطلاعات بیشتری از برنامه برادران وارنر برای نمایش این فیلم در این نمایشگاه مهم منتشر نشده است. 

پیش از این، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی سال ۲۰۱۲، تیزر کوتاهی از فیلم Godzilla منتشر شد و با اینکه بیشتر این تصاویر در نسخه اکران فیلم حذف شدند، اما بسیاری از طرفداران امید دارند که برادران وارنر کار مشابه‌ای را برای دنباله این فیلم نیز انجام دهد. همچنین با توجه به حضور نداشتن لوکاس فیلم و مارول در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، فرصت بسیار مناسبی برای برادران وارنر به‌وجود آمده تا فیلم‌های جدید و آینده را در این نمایشگاه تبلیغ کند. برادران وارنر در نظر دارد در پنل خود اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman (آکوامن) را منتشر کند.

Godzilla

همچنین احتمال انتشار اولین تریلر فیلم Shazam (شزم) نیز در کامیک کان سن دیگو امسال وجود دارد. علاوه بر این، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) نیز قرار است بخشی از پنل شرکت برادران وارنر باشد که ممکن است اولین ویدیو یا تیزر رسمی این فیلم نیز نمایش داده شود. همچنین فیلم The Nun (راهبه)، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) و فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد)، دیگر فیلم‌های برادران وارنر هستند که حضور آن‌ها در پنل این شرکت در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 تایید و اعلام شده است.

فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده