نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

شروع کار فصل هفتم سریال Arrow با انتشار تصویر جدیدی از بازیگران

کار فصل هفتم سریال Arrow با انتشار تصویری از بازیگران این سریال استارت خورد. با زومجی همراه باشید.

۶ سال از پخش اولین فصل سریال ابرقهرمانی ارو (Arrow) در شبکه سی دبلیو (CW) می‌گذرد. داستان این سریال روایتگر اولیور کوئین، پسر پولدار و عیاشی است که در حین مسافرت با کشتی دچار سانحه شده و غرق می‌شود. حال او با گذشت پنج سال از آن حادثه و با شخصیتی کاملا جدید به شهر خود یعنی استارسیتی بازمی‌گردد. با پایان فصل پنجم و پرداختن به ماجراهای الیور طی آن پنج سال، طرفداران گمان می‌کردند که سریال به پایان راه خود نزدیک شده است، اما مهر ماه سال گذشته بود که فصل ششم سریال با داستانی جدید بازگشت.

فصل ششم سریال برخلاف پنج فصل گذشته که نشأت گرفته از گمشدگی اولیور بود، روندی کاملا جدید را پیش گرفت. پیدا شدن دشمنانی جدید تحت عنوان چهر‌ه‌های قدیمی سریال، از بین رفتن اعتماد تیمی، بازگشت به ریشه‌ها، شکست‌های پی در پی و در نهایت پیروزی بزرگ قهرمان‌ها با هزینه‌ای بزرگ‌تر از آن باعث شد تا نه‌تنها فصل ششم با استقبالی گرم روبه‌رو شود؛ بلکه امید به فصل جدیدی حتی قوی‌تر را به طرفداران داد.

حال با گذشت کمتر از دو ماه از پایان فصل ششم، اکانت توییتر نویسندگان Arrow با انتشار عکسی شروع کار فصل هفتم را اعلام کرده‌ است. در این تصویر ما شاهد بازگشت استیون امل (اولیور کویین/گرین ارو) با ظاهر کامیک بوکی‌اش، دیوید رمزی در نقش جان دیگل/اسپارتان، امیلی بت ریکاردز به‌عنوان فلیسیتی اسموک/اوورواچ و اِکو کلوم در نقش شخصیت کرتیس هولت/مستر تریفیک هستیم. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید:

Arrow Season 7

فصل هفتم سریال موردانتظار Arrow (پیکان) پاییز سال جاری میلادی، در روزهای دوشنبه به روی آنتن خواهد رفت و ماجراجویی‌های الیور کوئین در استار سیتی را از سر می‌گیرد. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده