نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Destiny 2 را به مدت سه روز رایگان تجربه کنید

کاربران کامپیوتر این هفته می‌توانند بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنند.

اگر این هفته حسابی سرتان خلوت است و می‌خواهید به تجربه یکی از بازی‌ها بپردازید و از طرف دیگر پیش از این موفق به تجربه بازی Destiny 2 نشده‌اید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کامپیوتر این آخر هفته می‌توانند به صورت رایگان از تجربه بازی Destiny 2 لذت ببرند.

بازیکنان برای انجام این کار تنها کافی است به وب‌سایت Battle.net مراجعه و اینستالر بازی را دانلود کنند. حجم این فایل تنها ۴.۵ مگابایت است، اما بازی اصلی حجم بیشتری دارد و پس از نصب ۶۳ گیگابایت فضا اشغال می‌کند. با این حال، بازیکنان پس از دانلود بازی می‌توانند تمام حالت‌ها و بخش داستانی بازی را تجربه کنند.

بازی Destiny 2 در حال حاضر با تخفیف در فروشگاه بتل نت به فروش می‌رسد و بازیکنان می‌توانند با قیمت ۳۸.۹۹ دلار آن را خریداری کنند. همچنین اگر بازیکنان پس از تجربه‌ی رایگان این بازی تصمیم به خرید آن بگیرند، پیشرفت‌های آن‌ها به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد. شایان ذکر است که این دسترسی محدود و رایگان از حالا تا تاریخ نوزدهم تیرماه (۱۰ جولای) ادامه خواهد داشت.

بازی Destiny 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC در دسترس است و در تاریخ سیزدهم شهریورماه (۴ سپتامبر) شاهد انتشار بسته گسترش‌دهنده Forsaken برای هر سه پلتفرم مذکور خواهیم بود. بازی Destiny 2 در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده