نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

دموی بازی Yakuza Kiwami 2 به رایگان برای پلی استیشن 4 منتشر شد

دمو بازی Yakuza Kiwami 2 را به صورت رایگان از PSN تهیه کنید و با شخصیت محبوب کازوما کریو به اکتشاف شهر سوتنبوری و پرده‌برداری از اسرار اتحادیه‌ی اومی بپردازید.

اگر شما با دو بازی Yakuza 0 و Kiwami به سری یاکوزا علاقه‌مند شده‌اید یا این سری را از سالیان دور دنبال می‌کردید، به احتمال زیاد بخواهید دموی بازی Yakuza Kiwami 2 را که هم‌اکنون در فروشگاه PlayStation Network در دسترس است، بازی کنید. این بازی بازسازی نسخه‌ی Yakuza 2 از سری است که در سال ۲۰۰۸ در کشورهای غربی منتشر شد؛ این بازسازی با موتور گرافیکی دراگون که برای ساخت آخرین بازی سری یعنی Yakuza 6: The Song of Life به کار گرفته شده، انجام شده است. Kiwami 2 در دسامبر سال قبل در ژاپن منتشر شد، اما نسخه‌ی ترجمه شده‌ی آن برای غرب قرار است در بیست و هشتم آگوست (ششم شهریور) به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شود.

در این دمو، بازی با چپتر دوم داستان کازوما کریو آغاز می‌شود؛ در حالی که او در شهر سوتنبوری (یک شهر خیالی که با الهام از شهر دوتنبری در استان اوساکا ساخته شده) به جست‌وجوی ریوجی گودا، اژدهای کانسای، می‌پردازد. کریو با وجود اینکه از کلن توجو جدا شده کماکان به آن وفادار است و تمام تلاشش را می‌کند که از آن در مقابل گروه رقیبش یعنی اتحادیه‌ی اومی که در راس قدرتش تغییراتی به دست گودا صورت گرفته، محافظت کند. داستان با پرده‌برداری کریو و دوست کارآگاهش کائورو سایاما از فعالیت‌های مخفی و شرورانه‌ی گروه دشمن وارد پیچش‌های زیادی می‌شود. درام درگیر کننده و موقعیت‌های کمدی جذاب از پایه‌های اصلی سری Yakuza هستند که Yakuza 2 به خوبی آن‌ها را منعکس می‌کند و به آن‌ها پایبند است.

yakuza kiwami 2

در نسخه‌ی کامل بازی، شما می‌توانید بخش کمپین جداگانه‌ای را با شخصیت محبوب گورو ماجیما بازی کنید. با وجود اینکه او نقشی اساسی در داستان بازی Yakuza 2 دارد، در این کمپین جدید که The Truth of Goro Majima نام دارد، نگاهی نزدیک‌تر به زندگی او در فاصله‌ی زمانی بین دو بازی اول سری انداخته می‌شود. درست است که او در Yakuza 2 شرکت ساختمانی خودش را پایه‌گذاری کرده و از دنیای یاکوزا کمی فاصله گرفته، اما قرار است از اینکه چطور او به اینجا رسیده پرده برداری شود.

این دمو شامل بازی کامل نیست؛ چون Sega قصد ندارد اشتباهی را که سر انتشار دموی Yakuza 6 مرتکب شد تکرار کند. نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم سری Yakuza نیز در حال حاضر در صف بازسازی قرار گرفته‌اند اما هنوز به صورت رسمی حرفی از انتشار نسخه‌ی غربی آن‌ها صورت نگرفته.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده