// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

در بازی Spider-Man ابرقهرمان دیگری حضور ندارد

برایان اینتیهار، کارگردان خلاق بازی Spider-Man تایید کرده است که به جز اسپایدرمن، ابرقهرمان دیگری در این بازی حضور ندارد.

بازی Spider-Man، جدید‌ترین محصول استودیو Insomniac Games (اینسومنیاک گیمز) است که در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) توسط بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌ های تعاملی سونی) به صورت انحصاری روی کنسول نسل هشتمی کمپانی سونی یعنی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی داستان جدیدی را روایت می‌کند که ارتباطی با محصولات مختلف با محوریت مرد عنکبوتی ندارد و علاوه بر این در بخش‌هایی پیتر پارکر و مری جین واتسون نیز قابل بازی هستند. با وجود حضور شخصیت‌های بسیاری از جمله مایلز مورالز، نورمن آزبورن، یوری واتانابه و بلک کت در بازی Spider-Man، طبق جدید‌ترین اخبار بازی، برایان اینتیهار، کارگردان خلاق این بازی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که به جز اسپایدرمن، ابرقهرمان دیگری در بازی مذکور حضور نخواهد داشت.

برایان اینتیهار در پاسخ به یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که در رابطه با حضور اعضای گروه Avengers یا دیگر ابر‌قهرمانان کمپانی مارول در بازی Spider-Man سوال کرده بود، اعلام کرده است که چنین ویژگی در بازی وجود ندارد، در نتیجه مرد عنکبوتی به تنهایی با دشمنان و شخصیت‌های منفی بازی یعنی گروه Sinister Six (سینیستر سیکس) رو‌به‌رو خواهد شد.

گفته برایان اینتیهار به این معنا نیست که در بازی ذکر شده هیچ اشاره‌ای به شخصیت‌های مشهور کمپانی مارول از جمله اعضای اونجرز نمی‌شود، زیرا پیش از این مشخص شده است که برخی از ایستر اگ‌های بازی Spider-Man مربوط به شخصیت‌های Doctor Strange و Daredevil و گروه The Avengers هستند. همچنین این امکان وجود دارد که ابرقهرمانان مارول در قالب بسته‌های الحاقی به بازی مذکور اضافه شوند. از دیگر شخصیت‌هایی که تایید شده است در این بازی حضور ندارند می‌توان به آقای دیتکوویچ اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد دشمنان مرد عنکبوتی در بازی Spider-Man، گروه سینیستر سیکس است که متشکل از برخی از شخصیت‌های منفی مشهور دنیای مارول است. اعضای این گروه عبارتند از Mister Negative (مستر نگاتیو)، Electro (الکترو)، Rhino (راینو)، Vulture (ولچر)، Scorpion (اسکورپیون) و شخصیتی که تا‌کنون معرفی نشده است. علی‌رغم عدم معرفی رسمی ششمین عضو گروه Sinister Six، اطلاعاتی منتشر شده است که طبق آن‌ها این شخصیت، Doctor Octopus (دکتر اختاپوس) است.

در جریان کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018 نمایش جدیدی از بازی Spider-Man پخش شد که در جریان آن شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با انتاگونیست‌های بازی از جمله ولچر بودیم. همچنین در مطلبی براساس اطلاعات و دانسته‌ها شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man را حدس زدیم


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده