نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

بازی Darwin Project به رایگان در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت

استودیو Scavengers اعلام کرد که کاربران ایکس باکس وان از حالا می‌توانند به رایگان به تجربه بازی بتل رویال Darwin Project بپردازند.

در اردیبهشت ماه امسال استودیو Scavengers اعلام کرد که برای جذب مخاطبان بیشتر می‌خواهد بازی بتل رویال Darwin Project را به یک بازی رایگان (Free to Play) تبدیل کند و برای شروع بازی را به رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر قرار داد. در آن زمان مشخص شد که در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار بیشتری حول نسخه ایکس باکس وان بازی خواهیم بود و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران ایکس‌باکس وان نیز از حالا می‌توانند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

استودیو Scavengers از طریق سایت خبری ایکس باکس (Xbox Wire) اعلام کرد که تجربه رایگان بازی Darwin Project از حالا برای کاربران ایکس‌باکس وان نیز امکان‌پذیر است. همچنین به کسانی که پیش از این برای تهیه بازی پول پرداخت کرده‌اند، بسته‌ای با نام Founder’s Pack تعلق می‌گیرد که شامل چندین آیتم تزئینی نظیر لوازم، تبرها و کمان‌های افسانه‌ای و تعداد ۱۰ «هدیه طرفداری» که محتوی لباس و طرح‌های مختلف برای سلاح‌ها است، می‌شود.

استودیو Scavengers همچنین به این موضوع اشاره کرد که آیتم‌هایی که بازیکنان تحت عنوان آیتم‌های تزئینی در بازی خریداری می‌کنند، صرفا جنبه نمایشی دارند و برتری بازیکنان در میدان مسابقه را به دنبال نخواهند داشت. به عنوان سخن پایانی این استودیو گفت با اینکه تبدیل بازی Darwin Project به یک بازی رایگان، تغییر بزرگی برای استودیو و بازی به حساب می‌آید، اما ‌آنها امیدوار هستند که این تغییر در نهایت منجر به رضایت بازیکنان تازه‌وارد و بازیکنان قدیمی شود و مخاطبین بیشتری بتوانند به تجربه بازی بپردازند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Darwin Project باید برای آمادگی در برابر عصر یخبندانی قریب‌الوقوع در آزمایش خاصی شرکت کنند. این آزمایش چالشی برای زندانیان محسوب می‌شود و از آنها خواسته می‌شود تا در یک زمین مسابقه با بافت جنگلی پوشیده‌شده از برف و یخبندان تا حد مرگ به مبارزه بپردازند و در سرمای بی‌رحم محیط زنده بمانند. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده