نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵

همکاری کریستیانو رونالدو و فیسبوک برای ساخت یک سریال واقع نما

فیسبوک در نظر دارد تا با همکاری با کریستیانو رونالدو یک مستند تلویزیونی واقع نما براساس زندگی او تولید و منتشر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریستیانو رونالدو به دنیای تلویزیون خواهد آمد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فیسبوک به دنبال ساخت یک سریال تلویزیونی واقع‌نما براساس زندگی کریستیانو رونالدو است. سریال‌های واقع‌نما یا ریالیتی شو، برنامه‌هایی تلویزیونی هستند که با محوریت واقعیت و هدف سرگرم‌سازی و نه‌فقط اطلاع‌رسانی، در شرایطی بین واقعیت و خیال روایت می‌شوند. فیسبوک در حال حاضر مذاکرات خود با این ستاره دنیای فوتبال را برای ساخت این برنامه تلویزیونی گران قیمت آغاز کرده است. این سریال زندگینامه احتمالی قرار است از طریق شبکه استریم Facebook Watch (فیسبوک واچ) منتشر شود. این شبکه استریم جدید، پلتفرم شرکت فیسبوک برای ساخت و تولید برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده، سریال رونالدو قرار است در ۱۳ قسمت تولید شود که دستمزد او برای بازی در این سریال ۱۰ میلیون دلار اعلام شده است. Matador Content و Religion of Sports قرار است در ساخت این سریال با فیسبوک همکاری کنند، اما هنوز هیچ صحبتی در مورد نهایی شدن توافق بین رونالدو و فیسبوک در دسترس نیست و حتی مشخص نیست که مذاکرات در چه سطحی در حال انجام است. همچنین فیسبوک به‌تازگی سفارش ساخت یک سریال تلویزیونی انیمیشنی را ارائه کرده است که در آن رونالدو به‌عنوان صداپیشه حضور دارد و این سریال که Striker Force 7 نام دارد، با همکاری پل لی از شرکت Wiip Studio تولید و منتشر خواهد شد. سریال Striker Force 7 داستان یک تیم فوتبال دختران دبیرستانی در ایالت نیویورک را روایت می‌کند.

در حال حاضر رونالدو با داشتن بیش از ۱۲۰ میلیون بازدید کننده در فیسبوک، یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران این شبکه اجتماعی است. این بازیکن پرتغالی ۳۳ ساله عضو تیم رئال مادرید است که به‌تازگی شایعاتی مبنی بر انتقال او به تیم یوونتوس ایتالیا شنیده می‌شود. رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور داشته که همراه با تیم ملی پرتغال تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، اما با شکست از تیم اروگوئه از مسابقات جام جهانی حذف شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده