نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Sea of Thieves بیستمین سالگرد Banjo-Kazooie را جشن می‌گیرد

Sea of Thieves با قرار دادن یک آیتم از بازی Banjo-Kazooie بیست سالگی این اثر را جشن گرفت. با زومجی همراه باشید.

Banjo-Kazooie یک بازی پلتفرمر ساخت کمپانی بازی‌سازی ریر است که در سال ۱۹۹۸ برای کنسول نینتندو 64 منتشر شد. داستان بازی درباره یک خرس به نام بانجو و یک پرنده به نام کازویی است که تلاش می‌کنند تا جلوی جادوگری به نام گرانتیلدا را از دزدیدن زیبایی خواهر بانجو، توتی برای خودش بگیرند.

حال در حاشیه بیستمین سالگرد بازی مذکور، کمپانی بازی‌سازی ریر تصمیم به جشن گرفتن این رویداد با قرار دادن آیتم خرس و پرنده در بازی جدید خود، بازی Sea of Thieves گرفته است. این آیتم مخصوص قرارگیری در دماغه کشتی‌ها است و بازیکنان تنها تا پایان ماه جولای (۹ مرداد) فرصت دارند آن را با ۱۹۹۸ طلا (واحد پول بازی) به‌دست بیاورند. کمپانی Rare همچنین همراه با این آیتم، بروزرسانی جدیدی را نیز در قالب یک پچ عرضه کرده است. این آپدیت برای ایکس باکس وان حجمی حدود ۱.۸۶ گیگ و برای کامپیوتر حجمی ۱.۵ گیگابایتی دارد.

این پچ شامل موارد مختلفی است. بازی علاوه بر اضافه کردن آیتم Banjo-Kazooie به‌عنوان دماغه کشتی با آپدیت 1.1.5، دسترسی بازیکنان متقلب را هم محدود کرده است. همچنین توپ‌ها حالا سطح تاثیرگذاری بالاتری نسبت به قبل دارند و گیمرها قادر خواهند بود که در نسخه پی‌سی، با استفاده از گزینه جدیدی سریع‌تر از بازی خارج و مستقیما وارد دسکتاپ شوند. در این بین، باگ‌ها و مشکلات متعددی هم در بازی رفع شده و دیگر در بازی شاهد چند Megalodon در یک منطقه نخواهیم بود. عبارت‌های «Crew Management» و «Allow Friends to Join» برای تمامی زبان‌ها ترجمه شده‌اند و دیگر سنگ نامرئی در منطقه Thieves' Haven نیست.

Sea of Thieves یک بازی اول شخص است که بازیکنان را در نقش دزد دریایی در یک دنیای تماماً فانتزی و جهان باز قرار می‌دهد. در بازی شما می‌توانید هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره در یک گروه با چهار عضو به ماجراجویی بپردازید.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده