نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Anthem منتشر شد

استودیو بایوور تریلر جدیدی را از بازی Anthem منتشر کرد که ۲۰ دقیقه از گیم پلی این بازی اکشن نقش آفرینی را به نمایش در می‌آورد.

در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2018 شاهد تریلر کوتاهی از بازی Anthem بودیم که گیم‌پلی این بازی اکشن نقش‌آفرینی را به نمایش در آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بایوور تریلر ۲۰ دقیقه‌ای جدیدی از بازی Anthem منتشر کرده است که نگاهی جامع به ماموریت Scar and Villainy دارد و بن اروینگ، تهیه‌کننده ارشد بازی به مانند راوی صحبت‌هایی را درباره بخش‌های مختلف آن ارائه می‌کند.

بازیکنان در بازی انتم کنترل یک فری‌لنسر را با قابلیت دسترسی به زره‌های خاصی با نام جولین که قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار می‌گذارد، در دست می‌گیرند. نحوه پیش‌برد و کنترل بازی ارتباط تنگاتنگی با جولین‌ها دارد و می‌توان گفت این لباس‌های پیشرفته مکانیکی حکم کلاس‌هایی را دارند که در بازی‌های سبک نقش‌آفرینی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. در این بازی بازیکنان با انتخاب یکی از چهار کلاس اینترسپتور، کلوسوس، رنجر و استورم با تهدیدی مواجه می‌شوند که قرار است بشریت را به نابودی بکشاند. در تریلر گیم‌پلی جدید بازی نیز شاهد یک تیم از فری‌لنسرها هستیم که رهبر آن‌ها کلاس کلوسوس را انتخاب کرده است و همانطور که می‌دانید این کلاس متخصص سلاح‌های سنگین است. یکی از بازیکنان کلاس سرعتی رنجر را برگزیده است که امکان حرکت و پرواز بسیار روان را فراهم می‌کند و بازیکن نهایی نیز کلاس کلوسوس با Loadout متفاوت را که روی مبارزات نزدیک تمرکز دارد، انتخاب کرده است.

این تریلر همچنین محیط‌های متنوع و پرجزئیات بازی را به نمایش در می‌آورد و نگاهی به بخش کوآپ بازی می‌اندازد. بر اساس آنچه در این تریلر مشاهده کردیم، بازیکنان می‌توانند در اواسط یک ماموریت به بازیکنان دیگر ملحق شوند و به گفته اروینگ، بازی انتم یک بازی مشارکتی است که به ازای بازی با دیگران پاداش‌های بزرگی را در اختیار می‌گذارد.

بازی Anthem در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین کاربران پرمیوم EA Access می‌توانند از تاریخ بیست‌وششم بهمن‌ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده