نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

پرفروش ترین بازی های سال 2018 استیم تاکنون مشخص شدند

کمپانی ولو فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی استیم تاکنون را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی ولو با آغاز ماه جولای این فرصت را به دست آورده است تا فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ استیم تاکنون را منتشر کند. این کمپانی به مانند سال گذشته آمار و ارقام فروش بازی‌ها را به اشتراک نگذاشته است، اما پرفروش‌ترین بازی‌ها را در چهار دسته پلاتینیوم، طلایی، نقره‌ای و برنزی قرار داده است.

غالب بازی‌های این فهرست را بازی‌های محبوب و پرطرفداری تشکیل داده‌اند که بارها شاهد حضورشان در فهرست بازی‌های پرفروش سال‌های قبل بوده‌ایم، اما با این حال این فهرست بازی‌های جدیدی را نیز در خود جای داده است. در دسته پلاتینیوم بازی‌های جدیدی نظیر بازی Jurassic World Evolution، بازی Far Cry 5 و بازی Kingdom Come Deliverance به چشم می‌خورد. دسته طلایی نیز شامل بازی‌های فراوانی است که از میان بازی‌های جدید آن می‌توان به بازی Dragon Ball FighterZ و بازی Final Fantasy XV اشاره کرد. در آن سو دسته نقره‌ای شامل بازی‌های مستقل جدیدی نظیر بازی Frostpunk و بازی Raft است و در دسته برنزی تقریبا تمام بازی‌های محبوب قدیمی و تعدادی بازی تازه اعم از بازی Ni No Kuni 2 و بازی Vampyr قابل مشاهده است.

با این حال ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و کمپانی ولو فهرست بهترین بازی‌های جدید هر ماه را نیز منتشر ساخته است که شما می‌توانید نام برخی از آن‌ها را به تفکیک هر ماه در جدول‌های زیر مشاهده کنید.

ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن)فوریه (۱۲ بهمن تا ۹ اسفند) مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین)
CelesteHunt ShowdownNi No Kuni 2
Railway EmpireSecret of ManaThe Darwin Project
DRAGON BALL FighterZInto the BreachSurviving Mars
Life is Feudal: MMOMETAL GEAR SURVIVEFinal Fantasy XV
Kingdom Come: DeliveranceDevil May Cry HD Collection

آوریل (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر)
FrostpunkDark Souls RemasteredVampyr
BattleTechMoonlighterJurassic World Evolution
The Elder Scrolls V: Skyrim VRTotal War Saga: Thrones of BritanniaThe Crew™ 2
Call to ArmsPillars of Eternity II: DeadfireWreckfest
The ForestBeat SaberWarhammer 40,000: Inquisitor – Martyr

کمپانی ولو همچنین فهرستی از بازی‌هایی با بیشترین کاربر همزمان و پرفروش‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی تهیه کرده است. تعداد کاربران پنج بازی استیم که در سال‌های گذشته شاهد انتشار آن‌ها بودیم، از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Rainbow Six Siege و بازی PUBG اشاره کرد. همچنین در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی نیز نام بازی‌هایی نظیر بازی Fallout VR، بازی Superhot VR و بازی Job Simulator به چشم می‌خورد. شما می‌توانید فهرست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ استیم تاکنون را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده