نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Fear the Wolves

طبق اعلام سازندگان، بازی بتل رویال Fear the Wolves به‌زودی به شکل Early Access روی استیم منتشر خواهد شد. 

Fear the Wolves یک بازی در سبک بتل رویال است که چندی پیش معرفی شد و قصد دارد تجربه‌ای جدید در بین بازی‌های بتل رویال ارائه بدهد. این بازی که وقایع آن در منطقه چرنوبیل جریان دارند، جهانی آخرالزمانی را به‌تصویر می‌کشد؛ جهانی که در آن، گرگ‌های جهش‌یافته هم دیده می‌شوند. 

از حیث گیم‌پلی، Fear the Wolves یک بازی بتل رویال است که مثل اکثر بازی‌های این سبک، در آن ۱۰۰ بازیکن مختلف با یکدیگر وارد نبرد می‌شوند و باید سعی کنند تا جایی که می‌توانند زنده بمانند. آخرین بازیکنی که پس از مرگ سایر بازیکنان زنده بماند، برنده بازی Fear the Wolves خواهد بود. با این حال این بازی یک تفاوت کلی با سایر بازی های بتل رویال هم دارد و آن هم اینکه گرگ‌هایی جهش‌یافته مدام در حال پرسه در محیط بازی هستند و تهدیدی جدی برای تمام بازیکنان به‌حساب می‌آیند. به همین دلیل بازیکنان علاوه بر اینکه باید با سایر گیمر‌ها مبارزه کنند، باید حواس‌شان به این موجودات خطرناک هم باشد. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی و طبق اعلام استودیو Vostok، سازنده بازی، Fear the Wolves قرار است در تاریخ ۲۷ تیر به شکل Early Access روی استیم منتشر شود. پس اگر شما هم طرفدار بازی‌های بتل رویال هستید و دل‌تان یک تجربه بتل رویال آخرالزمانی می‌خواهد، می‌توانید در تاریخ مذکور نسخه Early Access این بازی را تجربه کنید. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده