نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

توییچ پرایم به مناسبت روز پرایم ۲۱ بازی رایگان به کاربران هدیه می‌دهد

مشترکین توییچ پرایم به مناسبت رویداد روز پرایم می‌توانند به صورت رایگان به 21 بازی دسترسی داشته باشند که از میان این بازی‌ها می‌توان به بازی‌ Pillars of Eternity و بازی Broken Age اشاره کرد.

توییچ پرایم به صورت ماهانه آیتم‌های درون بازی، بسته‌ها، بازی‌ها و موارد رایگان دیگری را به عنوان بخشی از خدمات این سرویس در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و ماه جولای به خاطر رویداد «روز پرایم» قرار است تا یکی از بزرگ‌ترین ماه‌ها برای مشترکان این سرویس باشد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توییچ اطلاعات بیشتری را از رویداد روز پرایم (یکی از حراج‌های بزرگ سالانه‌ی فروشگاه اینترنتی آمازون) به اشتراک گذاشته است که بر اساس آن در ماه جولای این کمپانی تعداد ۲۱ بازی را به صورت رایگان در دسترس مشترکین Twitch Prime قرار می‌دهد. در میان فهرست بازی‌های رایگان مذکور بازی‌های موفقی نظیر بازی Broken Age و بازی Pillars of Eternity: Definitive Edition و البته بازی‌های مستقل و جذابی نظیر بازی The Red Strings Club، بازی Tacoma و بازی Battle Chef Brigade به چشم می‌خورد.

بازیکنان برای دریافت بازی‌ها باید اشتراک فعال Twitch Prime داشته باشند (که برای مشترکان آمازون پرایم رایگان است) و اپلیکیشن دسکتاپ توییچ را دانلود کنند. مشترکان به محض دانلود اپلیکیشن می‌توانند در زمان‌های تعیین شده به صفحه بازی مربوط در فروشگاه مراجعه و بازی را به کتابخانه خود اضافه کنند.

رویداد Prime Day توییچ پرایم از حالا تا بیست‌وششم تیرماه (۱۷ جولای) جریان خواهد داشت و برای مشاهده زمان دریافت و نام بازی‌های رایگان ویژه مشترکین سرویس توییچ پرایم می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Twitch Prime


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده