نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Burnstar با انتشار تریلر جدیدی برای نینتندو سوییچ منتشر شد

بازی اکشن معمایی Burnstar در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت و به این مناسبت تریلر زمان عرضه بازی منتشر شد.

تصمیم‌گیری درباره اینکه بعد از یک روز طولانی کاری به تجربه کدام بازی بپردازید، می‌تواند دشوار باشد. گاهی اوقات شما می‌خواهید خود را با یک بازی معمایی سخت به چالش بکشید و گاهی اوقات تنها می‌خواهید هر آنچه روی زمین وجود دارد، بسوزانید. خوشبختانه بازی Burnstar، اثر اکشن معمایی ساخته استودیو نِرو سافتور که امکان انجام همزمان هر دو کار را برایتان فراهم می‌کند، در حال حاضر در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

بازی Burnstar اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر منتشر شد. هسته اصلی گیم‌پلی این بازی حول آسیب رساندن به زیربنای شرکت‌های ایول می‌چرخد که برای انجام این کار مقدار محدودی مواد منفجره در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و بازیکنان برای تکمیل ماموریت‌ها باید استراتژی‌های خاصی را به منظور وارد ساختن بیشترین خسارت به اهداف تعیین شده به کار گیرند. همچنین طراحی مرحل این بازی بازیکنان را مجبور می‌کند تا توجه ویژه‌ای به تفاوت‌های ظریف هر مرحله داشته باشند.

بازی Burnstar بیش از هشتاد پازل مختلف را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و دارای حالت کوآپ برای آن دسته از بازیکنانی است که می‌خواهند با یکی از دوستان نزدیک به تجربه بازی بپردازند. بازی Burnstar در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC و Nintendo Switch در دسترس است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده