نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تعداد بازیکنان بازی PUBG در ایکس باکس وان از مرز ۸ میلیون نفر عبور کرد

کمپانی مایکروسافت از عبور تعداد کاربران ایکس باکس وان بازی PUBG از مرز ۸ میلیون نفر خبر داد و از باندل‌ جدید این بازی برای ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرد.

با اینکه بازی Fortnite این روزها غالب بحث‌های پیرامون ژانر بتل رویال را به خود اختصاص داده است و همگان درباره این بازی سخن می‌گویند، اما بازی PUBG نیز همچنان در حال رشد است. در تازه‌ترین اخبار بازی کمپانی مایکروسافت از عبور تعداد کاربران ایکس باکس وان بازی PUBG از مرز ۸ میلیون نفر خبر داده است.  بازی PUBG در آذر ماه سال گذشته از طریق سرویس Xbox Game Preview در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت و نلسون میجور از کمپانی مایکروسافت در این‌باره گفت که این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ایکس باکس از آن زمان بوده است؛ هر چند جزئیات زیادی درباره این ادعا به اشتراک نگذاشت.

با اینکه نسخه کامل بازی PUBG در آذر ماه سال گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت، اما نسخه ایکس باکس وان بازی همچنان به صورت دسترسی زودهنگام قابل بازی است. به لطف قرارداد بین مایکروسافت و پابجی کورپ این بازی از میان کنسول‌ها تنها برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس است و انتظار می‌رود که پس از پایان انحصار زمانی، برای سایر پلتفرم‌های محبوب نظیر پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

بازی PUBG لزوما به فروش ۸ میلیون نسخه‌ای در ایکس باکس وان دست نیافته است، چرا که چند ماه قبل کمپانی مایکروسافت به بازیکنان این کنسول اجازه داد تا برای مدتی محدود به تجربه بازی بپردازند. همچنین دو بازیکن می‌توانند یک بازی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. با این حال، محبوبیت فوق‌العاده این بازی بر کسی پوشیده نیست و به این خاطر کمپانی مایکروسافت باندل جدید Fortnite ایکس باکس وان ایکس را برای این بازی معرفی کرده است.

PUBG

باندل PUBG ایکس باکس وان ایکس را که از حالا می‌توان برای خرید آن از خرده‌فروشی‌ها اقدام کرد، شامل کنسول یک ترابایتی، کنترلر وایرلس این کنسول و یک نسخه از بازی است که برای این کنسول بهبود یافته است. تازه می‌توانید به تمامی موارد بالا اشتراک یک ماهه ایکس باکس لایو گلد و اشتراک یک ماهه سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) را نیز اضافه کنید. این باندل با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد که مشابه قیمت نسخه استاندارد کنسول ایکس باکس وان ایکس است.

کمپانی مایکروسافت همچنین از باندل Minecraft ایکس باکس وان اس جدیدی رونمایی کرده است که با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد و شامل کد دانلود نسخه کامل بازی Minecraft و پک اکسپلورر این بازی است که محتوای اضافی بسیاری را در بر دارد. افزون بر موارد یادشده، این باندل شامل بازی Minecraft: Story Mode - The Complete Adventure، اشتراک ۱۴ روزه ایکس باکس لایو گلد و اشتراک یک ماهه سرویس ایکس باکس گیم پس است. البته این باندل در ایالات متحده تنها از طریق فروشگاه مایکروسافت و فروشگاه والمارت در دسترس است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در حال حاضر در پلتفرم‌های Xbox One و PC در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به‌ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده