// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dont Let Go

بازی موبایل Dont Let Go با یک گیم‌پلی ساده و یک گرافیک کار راه انداز، اثر درخور توجهی است که شاید به سادگی از کنارش عبور کرده باشید.

بازی‌های موبایلی این روزها به قدری متنوع و پرتعداد شده‌اند که واقعا انتخاب اثری که با سلایق ما جور دربیاید، سخت شده است. وقتی صحبت از پلتفرم‌های دیگر می‌شود، به اندازه‌ای استودیوهای نام آشنا زیاد هستند و همچنین به قدری اخبار مختلف حول محصولات گوناگون به گوشمان می‌خورد که خیلی راحت می‌توانیم قبل از تجربه بازی بدانیم که آیا باب میل ما خواهد بود یا نه. اما وقتی نوبت بازی‌های موبایل می‌شود، تعداد استودیوهای تازه‌کار و بازی‌های در حال انتشار به قدری بالا است که به این راحتی‌ها نمی‌توان تشخیص داد که کدام بازی همان چیزی خواهد بود که ما انتظارش را داریم. به همین دلیل هم ممکن است بازی‌های خوب زیادی را از دست بدهیم و بازی‌های پرزرق و برق، اما تو خالی زیادی هم نصیب‌مان شود. در این بین، بازی اندروید Don’t Let Go یکی از آثاری است که ممکن است به سادگی از کنار آن عبور کنید، اما این بازی توانسته با یک گیم‌پلی کاملا ساده، تبدیل به اثری اعتیادآور شود.

Dont Let Go

گیم‌پلی بازی فقط حول عبور از میان موانع مختلف می‌چرخد، اما با این حال به اندازه کافی سرگرم‌کننده است

بازی Dont Let Go که در اصل یک بازی رکوردی محسوب می‌شود، فقط از شما می‌خواهد که در یک مسیر کاملا مستقیم، از موانعی که روبروی‌تان قرار می‌گیرد عبور کنید و تاجایی که می‌توانید رکورد قبلی خود را ارتقا دهید. اما چیزی که قرار است از میان موانع عبور دهید، دو شخصیتی هستند که دست یکدیگر را در یک سقوط آزاد بی‌انتها گرفته‌اند و تنها کنترل شما روی این دو کاراکتر چرخیدن آن‌ها و همچنین سرعت دادن به سقوط آن‌ها است. همین مکانیزم ساده، به کمک موانع مختلفی که در بازی قرار دارند، باعث می‌شود تا Don’t Let Go به اثر سرگرم‌کننده‌ای تبدیل شود.

هر کدام از موانع به شکل خاصی هستند که باعث می‌شود تا نحوه عبور شما از میان آن‌ها یا کنارشان متفاوت باشد. شاید بدترین موانع، حلقه‌های موجود در بازی باشند که برای عبور از آن‌ها باید سرعت سقوط خود را افزایش دهید و این در حالی است که شما انرژی محدودی در اختیار دارید و به همین علت، جمع‌کردن آیتم‌های افزایش انرژی در مسیر، اهمیت بسیار بالایی دارد. با پیشروی در بازی، علاوه بر اینکه سرعت گیم‌پلی به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد، موانع نیز حالت متفاوتی به خود گرفته و با سرعت بیشتری حرکت می‌کنند که گاها شما را گیج می‌کند و مجبور می‌شوید برای ممانعت از برخورد، از انرژی خود استفاده کرده و از میان مانع عبور کنید.

Dont Let Go

بازی از لحاظ گرافیکی با اینکه چندان پرزرق و برق و امروزی به نظر نمی‌رسد، اما به لحاظ استفاده از رنگ‌های مختلف، عملکرد قابل قبولی دارد و هر چه که در بازی پیشروی بیشتری داشته باشید، محیط‌ها نیز رنگ‌های متفاوتی به خود می‌گیرند و طراحی موانع نیز متفاوت خواهد شد. همچنین، اجرای روان بازی روی گوشی نیز به هر چه جذاب‌تر شدن تجربه بازی کمک می‌کند و کنترل بازیکن روی کاراکتر‌ها را بهبود می‌بخشد. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Dont Let Go


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده