نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته دوم تیر 1397 برای اندروید

در دومین هفته از تابستان ۹۷، بازی‌های موبایل مختلفی در سبک‌هایی چون دفاع از قلعه و پازل داشتیم که در این مطلب، مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. 

در دومین هفته از تیر ماه ۹۷، تعداد زیادی بازی اندروید و آیفون در سبک‌های مختلف در زومجی معرفی کردیم؛ این هفته بازی‌هایی چون Kingdom Defense: Hero Legend TD را داشتیم که یک اثر دفاع از قلعه جذاب و سرگرم‌کننده به‌حساب می‌آید. یا در طرف دیگر، بازی‌ای چون Tokyo Ghoul: Dark War را معرفی کردیم که بر اساس انیمه مشهور توکیو غول ساخته شده است. حال در این مطلب نگاهی به بهترین بازی های اندروید و آیفون معرفی‌شده در زومجی در هفته دوم تیر خواهیم داشت. 

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی اندروید Tokyo Ghoul

Tokyo Ghoul: Dark War

انیمه مدیومی دوست‌داشتنی است که بینندگانش را وارد جهانی متفاوت از فیلم و سریال‌ها می‌کند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای علاقه‌مندانش رقم می‌زند. انیمه‌ها امروزه چه در جوامع شرقی و چه در غرب آنقدر محبوب شده‌اند که شاهد ساخت آثار مختلفی از جمله بازی‌های ویدیویی بر اساس آن‌ها هستیم. یکی از بازی‌های انیمه‌ای موبایل که اخیرا منتشر شده است، Tokyo Ghoul: Dark War است که سازندگانش در آن، از انیمه محبوب توکیو غول الهام گرفته‌اند. Tokyo Ghoul: Dark War در واقع یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در آن، گیمر در نقش شخصیت کن کانکی قرار می‌گیرد که هنوز، آنطور که باید و شاید به قدرت‌های خودش پی نبرده است و در این بازی، همراه با سه شخصیت دیگر به مبارزه با دشمنان می‌رود. 

Tokyo Ghoul: Dark War تجربه‌ای با ماموریت‌های اصلی و فرعی است ولی قطعا مهم‌ترین بخش آن، قسمت چندنفره بازی است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطبین را سرگرم نگه دارد. علاوه بر این بازی از حیث جلوه‌های بصری هم در سطح خوبی قرار دارد و در مجموع، اثری جذاب مخصوصا برای عاشقان انیمه است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Tokyo Ghoul: Dark War

بازی Deploy and Destory

Deploy and Destroy

با وجود محدودیت‌های کنترلر‌های لمسی گوشی‌های موبایل، هنوز هم شرکت‌های زیادی به ساخت بازی‌های شوتر اول شخص که معمولا دقت کنترلر در آن‌ها اهمیت زیادی دارد، علاقه نشان می‌دهند و این وسط، هر از گاهی بازی‌های با‌کیفیتی هم ساخته می‌شوند. Deploy and Destroy یکی از همین بازی‌های با‌کیفیت شوتر اول‌شخص موبایل است که در آن، خبری از بخش داستانی نیست و با یک بازی تمام آنلاین طرف هستیم. در ابتدای بازی این فرصت به بازیکن داده می‌شود که شخصیت خودش را با استفاده از گزینه‌های موجود، شخصی‌سازی کند و ظاهر دلخواهش را به وی ببخشد. پس از آن وارد مبارزاتی با بازیکنان دیگر بازی خواهید شد و این فرصت را خواهید داشت تا توانایی‌های خودتان در یک بازی شوتر را به رخ دیگران بکشید. 

سازندگان Deploy and Destroy سعی کرده‌اند تا بازی، کنترل‌های ساده‌ای داشته باشد و به همین دلیل، شلیک در بازی به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد و شما کافی است درست نشانه بگیرید تا حریف را از پا دربیاورید. در مجموع با اینکه Deploy and Destroy هم یک تجربه شوتر اول‌شخص بی‌نقص نیست و راستش را بخواهید شاید هرگز تجربه بی‌نقصی در این سبک روی موبایل شاهد نباشیم، ولی قطعا بازی کردن این اثر خالی از لطف نیست. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Deploy and Destroy

بازی One Deck Dungoen

One Deck Dungeon

بازی‌های نقش آفرینی روی هر پلتفرمی که باشند، محبوب هستند و به‌شرطی که کیفیت خوبی داشته باشند، می‌توانند بازیکنان را برای مدتی طولانی سرگرم نگه دارند. One Deck Dungeon یکی از همین بازی‌های نقش آفرینی است که اخیرا برای موبایل منتشر شده است و با اینکه گیم‌پلی نسبتا پیچیده و چالش‌برانگیزی دارد، اما در صورتی که بتوانید با چالش‌های بازی کنار بیایید، قطعا لذت زیادی از بازی کردن آن خواهید برد. در این بازی ابتدا باید از بین قهرمان‌های موجود، یکی را انتخاب کنید. هریک از این قهرمان‌ها، قابلیت‌های مختلفی دارند که می‌تواند تاثیر زیادی روی گیم‌پلی بازی داشته باشد. پس از انتخاب قهرمان، وارد مبارزات و مراحل بازی می‌شوید که در آن‌ها به جای شمشیر زدن یا استفاده از جادو‌ها که امری رایج در بازی‌های نقش آفرینی هستند، باید با انداختن تاس بسته به عددی که به‌دست می‌آورید، با دشمنان مبارزه کنید. 

با اینکه گیم‌پلی بازی One Deck Dungeon تا حدودی به شانس هم وابسته است و عددی که پس از پرتاب تاس به‌دست می‌آورید نقش مهمی در بازی ایفا می‌کند، ولی در مجموع اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی، مخصوصا از نوع پیچیده هستید، One Deck Dungeon قطعا رضایت‌تان را جلب می‌کند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون One Deck Dungeon

Kingdom Defense: Hero Legend TD

Kingdom Defense: Hero Legend TD

علی‌رغم وجود بازی‌های استراتژی متنوع روی پلتفرم موبایل، هنوز هم بازی‌های دفاع از قلعه طرفداران خاص خود را دارند؛ چرا که این بازی‌ها را تقریبا می‌توان در هر زمان و مکانی بازی کرد و آثاری نیستند که خیلی، نیازمند دقت بسیار بالا باشند یا مخاطب را به چالش بکشند. Kingdom Defense: Hero Legend TD یکی از بازی‌های این سبک است که اخیرا، برای اندروید و آیفون منتشر شده است. در این بازی مثل اکثر آثار دفاع از قلعه، وظیفه شما ایستادگی در برابر امواج دشمنان است که رفته رفته قوی‌تر می‌شوند و شما، باید با ساخت مواضع دفاعی مانع از رسیدن آن‌ها به مقصد شوید. Kingdom Defense: Hero Legend TD در دوران وایکینگ‌ها جریان دارد و به همین دلیل تجهیزات دفاعی شما هم حس و حال نیرو‌های این دوره را دارند. 

با‌وجود ساختار مشابه اکثر بازی‌های این سبک، Kingdom Defense: Hero Legend TD سعی در ارائه یک سری خلاقیت‌ها هم دارد؛ برای مثال در طول بازی علاوه بر سازه‌های دفاعی، می‌توانید از یک قهرمان هم استفاده کنید. در طول بازی شاهد سه قهرمان هستیم که هرکدام، ویژگی‌های خاص خود را دارند و باعث می‌شوند بازی جذاب‌تر از یک اثر دفاع از قلعه ساده باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون One Deck Dungeon

Blade Reborn

Blade Reborn

حال که بازی‌های مختلفی را در سبک‌های متنوع معرفی کردیم، به‌عنوان حسن ختام بهترین‌های موبایل هفته، سراغ یک اثر هک اند اسلش می‌رویم؛ Blade Reborn ساخته جدید استودیو Snail Games است که سعی دارد یک تجربه هک اند اسلش کامل و جذاب را در اختیار طرفداران بازی‌های اینچنینی قرار بدهد. البته Blade Reborn را نمی‌توان یک اثر هک اند اسلش صرف دانست و بازی، المان‌های نقش آفرینی و حتی MMO هم دارد. داستان بازی از این قرار است که قلمرو انسان‌ها، سال‌ها است که توسط شیاطین تسخیر شده است و حال شما در نقش شخصیت اصلی بازی، باید به مبارزه با این موجودات بروید. 

در طول بازی می‌توانید از مبارزات سرعتی و هیجان‌انگیز با انواع و اقسام اسلحه لذت ببرید و علاوه بر آن، با انجام ماموریت‌های فرعی، یک سری پاداش و جایزه هم دریافت کنید. بازی همچنین یک هاب کلی هم دارد که در آن، می‌توانید سایر بازیکنان Blade Reborn را مشاهده کنید و در تعامل با شخصیت‌های بازی، ماموریت‌های مختلفی دریافت کنید. بازی همچنین یک قسمت چندنفره PvP هم دارد که در آن، می‌توانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید. البته بهتر است ابتدا در بخش تک‌نفره بازی تجهیزات خوبی به‌دست بیاورید و سپس وارد این قسمت شوید تا خیلی راحت در برابر حریفان شکست نخورید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Blade Reborn


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده