// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

سه باندل جدید کنسول 2DS XL معرفی شدند

کمپانی نینتندو از سه باندل بازی‌های Mario Kart ،Minecraft و The Animal Crossing کنسول 2DS XL رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، نینتندو به تازگی از سه باندل جدید برای کنسول دستی 2DS XL رونمایی کرد. اولین کنسول با ظاهر ماینکرافت با نام Minecraft 2DS معرفی شد که شاهد چهره Creeper روی آن هستیم. کنسول بعدی مربوط به بازی Mario Kart است که با رنگ قرمز و مشکی برای طرفداران بازی مسابقه‌ای ماریو طراحی شده است. در انتها شاهد نسخه The Animal Corssing این کنسول هستیم که نسخه Animal Crossing: New Leaf ضمیمه آن شده است. همچنین نسخه آپدیت شده New Leaf از مجسمه‌های آمیبو (Amiibo) نیز پشتیبانی می‌کند.

هر سه کنسول یاد شده در وب‌سایت رسمی نینتندو ژاپن معرفی شد و در ادامه شعبه اروپا نینتندو با انتشار توییتی محصولات یاد شده را به تبلیغ گذاشت. البته شعبه اروپا نسخه Minecraft و Mario Kart را به نمایش قرار نداد و همچنین نینتندو آمریکا نیز این محصولات را تبلیغ نکرد. البته احتمال می‌رود که به‌زودی مناطق دیگر نیز به طور رسمی از این کنسول رونمایی کنند.

کنسول‌های جدید Nintendo 2DS XL در واقع شامل بدنه اصلی 3DS می‌شوند و در حالی که از طراحی جدیدی نیز برخوردار هستند، شاهد ویژگی سه‌بعدی در این کنسول نیستیم. این اولین بار نیست که کمپانی نینتندو کنسول 2DS XL را با طراحی‌های مختلف از بازی‌های محبوب طرفداران عرضه می‌کند. به طوری که در کنار دو نسخه اصلی نارنجی-سفید و مشکی-فیروزه‌‌ای، شاهد کنسول‌هایی با طراحی پیکاچو، پوک بال، دراگون کوئست و زلدا هستیم.

2DS XL

نظرات خود را در مورد ظاهر‌های جدید کنسول 2DS XL با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده