نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

دومین تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms به‌زودی منتشر خواهد شد

طبق اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که دومین تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms قرار است به‌زودی منتشر شود.

آذر ماه سال گذشته، شرکت والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) را منتشر کرد. این فیلم لایو اکشن اقتباسی از داستان فندق‌شکن و شاه موش‌ها (The Nutcracker and the Mouse King) به قلم ارنست هوفمان و باله فندق‌شکن (The Nutcracker) اثر آهنگساز روسی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی درباره دختر جوانی است که از میان هدایای خانوادگی یک عروسک فندق‌شکن پیدا می‌کند و از طرف والدینش وظیفه مراقبت ویژه از آن را به عهده می‌گیرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اقتباس سینمایی این اثر قرار است داستان نسبتا متفاوت‌تری را نسبت به منابع اصلی خود داشته باشد.

با اینکه انتظار می‌رفت دومین تریلر رسمی فیلم The Nutcracker and the Four Realms همزمان با اکران انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) منتشر شود و با توجه به فضای فیلم، منطقی نیز به نظر می‌رسید، اما این اتفاق رخ نداد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی اطلاعات دومین تریلر این فیلم را برای انتشار طی دو هفته آینده ثبت کرده است. طبق گفته تریلرترک، دومین تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms قرار است طی دو هفته آینده منتشر شود و ممکن است این تریلر پیش از نمایش فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) که اکرانش از روز جمعه این هفته آغاز خواهد شد، در سینماها نمایش داده شود.

The Nutcracker and the Four Realms

زمان دومین تریلر فیلم The Nutcracker and the Four Realms بیش از ۲ دقیقه خواهد بود، اما هنوز زمان دقیقی برای انتشار این تریلر اعلام نشده است. حتی احتمال عرضه این تریلر طی این هفته یا هفته آینده نیز وجود دارد که تریلرترک نیز به این موضوع اشاره کرده است. کیرا نایتلی، مک‌ کنزی فوی، هلن میرن، مورگان فریمن، میستی کوپلند، جیدن فووارا-نایت، اوگینو دربز، ریچارد ای گرانت، میراندا هارت، جک وایتهال، الی بمبر و لیلی باک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nutcracker and the Four Realms حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده لاسه هالستروم و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده اشلی پاول بوده است.

فیلم The Nutcracker and the Four Realms برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده