نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

آلن تیلور نسخه پیش درآمد فیلم The Sopranos را کارگردانی خواهد کرد

براساس گزارش‌های جدید، آلن تیلور کارگردان فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World)، کارگردانی نسخه‌ی پیش درآمد فیلم سوپرانوز (Sopranos) را برعهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آلن تیلور که برای فعالیت در پروژه تولید سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال Lost (لاست)، فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و همچنین فیلم Terminator Genisys (نابودگر: جنسیس) شناخته شده، قرار است کارگردانی نسخه‌ی پیش درآمد فیلم The Sopranos (سوپرانوز) را برعهده داشته باشد. براساس گزارش جدیدی که سایت خبری The Wrap منتشر کرده، به‌تازگی قراردادی مبنی بر کارگردانی فیلم The Many Saints of Newark (فرشته‌های زیاد شهر نیوآرک) را امضا کرده است. نویسندگی فیلمنامه‌ی این اثر پیش درآمد برعهده‌ی دیوید چیس، خالق سریال The Sopranos است. همچنین دیوید چیس، تهیه کنندگی این اثر را هم برعهده دارد. در سال ۲۰۰۷، آلن تیلور برای کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل ششم سریال سوپرانوز به نام «Kennedy and Heidi» توانست جایزه‌ی جایزه امی ساعات پربیننده را کسب کند.

داستان این فیلم در دهه ۱۹۶۰ و درست در زمان اوج شورش‌های ناشی از تنش‌های نژادی که در شهر نیوآرک ایالت نیو جرسی رخ داده بود، جریان دارد. انتظار می‌رود که برخی از شخصیت‌های مختلف سریال سوپرانوز، در نسخه سینمایی آن هم ظاهر شوند. هرچند که طبیعتا قرار است بازیگران نسخه سینمایی با تلویزیونی کاملا متفاوت باشند زیرا سن آنها باید تفاوت داشته باشد.

لازم به ذکر است که لارنس کانر، یکی دیگر از افرادی که در پروژه تولید سریال سوپرانوز همکاری داشته، قرار است به عنوان یکی از نویسندگان در این پروژه حضور داشته باشد. سریال سوپرانوز از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ به روی آنتن رفت. این مجموعه تلویزیونی محبوب در زمان پخش خود توانست چندین جایزه‌ی امی و بقیه جایزه‌های مراسم‌های مختلف را که مربوط به سریال‌ها بود، دریافت کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده