// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه ژوئن 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه ژوئن شاهد بازی‌های پولی متفاوتی برای اندروید بودیم که در این مقاله قصد داریم نگاهی به بهترین این بازی‌ها داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

ماه مارس میلادی ماه بازی‌های واقعیت افزوده بود. این در حالی است که در ماه ژوئن کمتر شاهد بازی‌های واقعیت افزوده بودیم و بیشتر بازی‌های پلتفرمر و ماجراجویی روانه بازار شدند. برای مثال بازی اندروید و آیفون Isoland 2: Ashes of Time، اثری پلتفرمر و ماجراجویی است که در ماه ژوئن با قیمت ۱.۹۹ دلار روانه بازار شد که به واسطه سیستم اشاره و کلیک بازی، توانسته است تجربه متفاوتی را ارائه دهد. با این حال با مراجعه به لیست تهیه شده توسط زومجی، می‌توانید سایر بازی‌های پولی برتر زومجی در ماه ژوئن 2018 را مشاهده کنید.

اگر بازی‌های ذکر شده در لیست زومجی مورد توجه‌تان نبود، زومجی به صورت روزانه بهترین‌ بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که با ورود به بخش موبایل، می‌توانید آرشیو بازی‌های معرفی شده را مشاهده کنید. از طرفی اگر به دلیل کمبود وقت تنها در آخر هفته موفق به تجربه بازی می‌شوید، زومجی روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند.

Isoland 2

Isoland 2: Ashes of Time

اگر به دنبال بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک هستید، بازی موبایل Isoland 2: Ashes of Time می‌تواند گزینه خوبی باشد. نکته جالب Isoland 2: Ashes of Time این است که بازی از طراحی‌های دستی به جای انیمیشن‌های کامپیوتری استفاده می‌کند و اتمسفر بازی به نحوی است که مخاطب به هیچ وجه گذر زمان را حس نخواهد کرد و خود را غرق در بازی پیدا می‌کند. از دیگر موارد بازی اندروید و آیفون Isoland 2: Ashes of Time نیز می‌توان به معماهای درگیر کننده و گیم پلی غیر خطی آن اشاره کرد. به عبارتی برای تمام کردن بازی، مدام باید وارد محیط‌های مختلفی بشوید و معماهای بازی را حل کنید تا در خط داستانی پیش روی داشته باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Isoland 2: Ashes of Time

hardback

Hardback

در میان بازی‌های ماه ژوئن، بازی Hardback یک اثر خاص و هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. در جریان بازی موبایل Hardback شما میزی از حروف مختلف دارید که باید با آن‌ها کلمات متفاوتی را بسازید. حال اگر امتیاز شما به ۶۰ برسد برنده خواهید بود. Hardback اثری است که تمرکز خاصی روی مسابقات آنلاین دارد اما، اگر با دنیای بازی آشنا نیستید و تا به حال، بازی‌هایی با محوریت بازی با کلمات را تجربه نکرده‌اید، بازی موبایل Hardback دارای یک بخش تک‌نفره و نبرد با هوش مصنوعی است که می‌توانید با دنیای بازی بیش از پیش آشنا شوید.

دانلود بازی اندروید Hardback

fresh body

Fresh Body

بازی موبایل Fresh Body، اثر عجیبی است. در این بازی شما دشمنانی دارید که همان هیولاها هستند و باید آن‌ها را از بین ببرید. نکته جالب این است که سیستم ارتقا و قدرت شخصیت به اجزای هیولاهایی که می‌کشید، وابسته است. حال هرچقدر اجزای بیشتری جمع‌آوری کنید، می‌توانید دشمنان قوی‌تر بازی را به راحتی از پیش روی بردارید. از این‌رو با یک بازی مناسب برای بزرگسالان طرف هستیم. رفته رفته اگر فکر کردید که نمی‌توانید دشمنان را به راحتی از بین ببرید، می‌توانید به هیولاهای بازی تغییر شکل دهید و هیولاهای قوی‌تر و بیشتری را از بین ببرید. با این کار آیتم و پاداش بهتری کسب خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید Fresh Body

Bloons TD 6

Bloons TD 6

بازی موبایل Bloons TD 6 را می‌توان یک اثر بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم کننده دانست که گیم پلی بسیار شلوغ و درگیر کننده‌ای دارد. در جریان گیم پلی بازی، یک مسیر را فرض کنید که دارای دو نقطه A و B است. حال از نقطه آغاز مواردی نظیر قطار، بالن یا توپ‌های رنگی به سمت نقطه پایان حرکت می‌کنند و شما به وسیله جنگ افزارها و وسایلی که دارید، موظف هستید مواردی را که در حال حرکت هستند از بین ببرید. برای مثال اگر توپ‌های رنگی در حال حرکت بودند باید سریعا توپ‌های هم‌رنگ را منفجر کنید. با اینکه بازی Bloons TD 6 دارای پرداخت‌های درون برنامه است اما هواداران این مجموعه به خوبی از هیجان نسخه‌های این سری با خبر هستند و به این مورد اهمیتی نمی‌دهند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bloons TD 6

Cartoon Craft

Cartoon Craft

بازی‌های کارتونی شاید روی کنسول‌های خانگی و کامپیوتر میان کاربرها آن چنان هوادار زیادی نداشته باشند ولی روی موبایل، حسابی شناخته شده‌اند و مخاطبان زیادی دارند. بازی موبایل Cartoon Craft یکی از همین بازی‌ها است که روایت‌گر جنگ میان انسان‌ها و اورک‌ها است. از نظر گیم پلی با یک اثر استراتژی همزمان طرف هستیم و یک نکته مهم در این بازی وجود دارد و آن هم این است که سعی کنید سربازها و نیروهای خود را جوری در میدان نبرد بچینید که کم‌ترین تلفات را بدهید زیرا با کشته شدن سربازهای‌تان، آن‌ها به زامبی تبدیل می‌شوند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cartoon Craft

Perspecto

Perspecto

بازی‌های معمایی همیشه جذابیت بالایی دارند و Perspecto نیز از این قاعده مستثنا نیست. در جریان بازی اندروید و آیفون Perspecto شما ساختارهای هندسی متفاوتی را مشاهده می‌کنید. حال در بالای این ساختارها یک نقشه را می‌بینید که این نقشه در واقع چیزی است که شما باید آن را پیاده سازی کنید. ساختار و مکعب‌های هندسی بازی در دو حالت دو بعدی و سه بعدی هستند و با توجه خروجی کار، شما باید مدام بین این حالت‌های دوربین (همان حالت‌های دو بعدی و سه بعدی) سوییچ کنید تا بتوانید شکل نهایی را بسازید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Perspecto

Deep Space

Deep Space

نوبتی هم باشد نوبت یک بازی Beat ‘em Up است که لیست بازی‌هایمان را تکمیل کند. بازی موبایل Deep Space، اثری اکشن دو بعدی است که حسابی شما را به چالش خواهد کشید و اگر از طرفداران بازی‌های این سبک نظیر Contra باشید، می‌توانید لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. در کنار دو بعدی بودن، بازی دارای طراحی‌های پیکسلی است که حس نوستالوژی بازیکنان را بیدار می‌کند. از طرف یکی از دلایلی که باعث لذت بخش بودن بازی و چالش برانگیز شدن‌اش شده است، المان‌های پلتفرمر بازی هستند.

دانلود بازی اندروید Deep Space

Quarto

Quarto

بازی اندروید Quarto یک اثر رومیزی است که در سال ۱۹۹۱ روانه بازار شد. نکته جالب توجه این است که Quarto را می‌توان جزو بازی‌های رومیزی ساده و بسیار پر مخاطب دانست که توانست یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و حال نسخه دیجیتالی بازی روی دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است. نسخه موبایل بازی Quarto دارای قوانین و شیوه بازی کردن یکسانی است اما یک حالت تک‌نفره نیز به بازی اضافه شده است تا کاربران بتوانند قبل از ورود به مسابقات و حالت آنلاین، با سیستم بازی و قوانین آن آشنا شوند.

دانلود بازی اندروید Quarto
پلی‌استور

Only When Howling

Only When Howling

سری Rusty Lake را می‌توان یکی از عجیب‌ترین و بهترین مجموعه‌های موبایل دانست. مجموعه بازی‌هایی که با معما و ساختار گرافیکی و شخصیت‌هایی که دارند، سبب شده‌اند مخاطبان تجربیات متفاوتی کسب کنند. حال استودیو Asmodee Digital با ساخت بازی Only When Howling اثری را خلق کرده است که از نظر حال و هوا و نحوه بازی کردن، شباهت بسیاری به سری راستی لیک دارد. البته در این میان این نکته را بگویم که Only When Howling نو آوری‌های خاص خودش را نیز دارد. تنها نکته‌ای که قبل از خرید و تجربه باید آن را بدانید، این است که بازی اندروید Only When Howling تنها ۳۰ دقیقه گیم پلی دارد اما با این وجود، می‌تواند شما را حسابی راضی و خوشنود نگه دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Only When Howling

Fancy Pants Adventure

Super Fancy Pants Adventure

بازی موبایل Super Fancy Pants Adventure، چهارمین نسخه از این مجموعه با ۵۶ مرحله جدید است.  Super Fancy Pants Adventure ترکیبی از بازی‌های رانینگ و پلتفرمر است که می‌توانید کارهای متنوع مختلفی را انجام دهید و از همه مهم‌تر، بازی دارای باس‌های متنوع و هیجان‌انگیزی است که بعضی از آن‌ها حسابی شما را به چالش می‌کشند. جدای از تمامی موارد ذکر شده، گرافیک و طراحی‌های بازی نیز در نوع خود خوب کار شده‌‌اند و متنوع بودن آن‌ها، سبب می‌شود بازیکن احساس خستگی نکند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Fancy Pants Adventure

Evoland 2

Evoland 2

مقاله مرتبط

تا به حال آثاری را مشاهده کرده‌ایم که سازنده‌ی آن‌ها از سبک‌های متفاوت استفاده کرده‌اند تا اثری جدید و هیجان‌انگیز را خلق کنند اما بعضا در این راه با مشکلاتی مواجه شده‌اند و بیشتر شاهد یک بازی تقلیدی هستیم تا اثری سرگرم کننده. در این میان استودیو Playdigious با ساخت بازی اندروید و آیفون Evoland 2، نشان داد می‌توان با الهام از آثار معروف و صاحب سبک، اثری هیجان‌انگیز با داستان و شخصیت‌هایی عمیق و درگیر کننده خلق کرد. در نگاه اول شاید با خود بگویید که بازی Evoland 2 نیز همانند بازی‌های پیکسلی است اما نکته اینجا است که تیم سازنده در زمینه طراحی‌ها به صورت ترکیبی کار کرده است و در بعضی از قسمت‌ها شاهد طراحی‌های سه بعدی هم هستیم. همین موارد دست به دست هم داده‌اند تا بازی Evoland 2 که در ماه ژوئن برای اندروید عرضه شد،‌ بتواند تجربه‌ای متفاوت و دلچسبی را ارائه دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Evoland 2

Toca Mystery House

Toca Mystery House

در صنعت بازی‌های موبایل، استودیوهایی هستند که بازی‌هایشان مختص به مخاطبین کم سن و سال است و بدون هیچ نگرانی می‌توانید از این دسته بازی‌ها برای سرگرم کردن کودکان یا برادر و خواهر خود استفاده کنید. استودیو Toca Boca، یکی از همان استودیوهایی است که با ساخت بازی‌های خلاقانه، سعی می‌کند تجربه خاص و متفاوتی را در دسترس کاربران کم سن و سال قرار بدهد. بازی موبایل Toca Mystery House ماجرای خانه‌ای را روایت می‌کند که پر شده است از مینی گیم‌های متفاوت که در جریان هرکدام از آن‌ها باید کارهای بامزه متفاوتی را انجام دهید. برای مثال در یکی از مینی گیم‌ها باید یک ماده شیمیایی خاص را بسازید که دستور آن به شما داده شده است. در انتها بازی Toca Mystery House پرداخت درون برنامه‌ای هم ندارد و کاربران کم سن و سال به راحتی می‌توانند به سراغ این دسته از بازی‌ها بروند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Toca Mystery House

King and Assassins

King and Assassins

نمی‌توان منکر این مورد شد که بازی‌های رومیزی، هیجان و جذابیت بالایی دارند. همچنین تا به حال مواردی را مشاهده کرده‌ایم که در جریان آن از روی بازی‌های مطرح، بازی‌های رومیزی ساخته شده است و بالعکس. حال بازی موبایل King and Assassins یک بازسازی از یک بازی رومیزی به همین نام به حساب می‌آید. در این بازی دو نفره یکی از شخصیت‌ها کنترل یک شاه ستمگر و سربازهایش را به دست خواهد گرفت که بر شهروندان و گروه‌هایی که پشت دیوارهای شهر گرفتار شده‌اند، ظلم می‌کند. در این میان یکی از بازیکنان نیز کنترل سه آدم کش را در دست دارد که از جنس مردم هستند و باید به صورت مخفیانه وارد سیستم پادشاهی شوند و اهداف خود را شکار کنند. می‌توانید این بازی را به صورت دو نفره تجربه کنید یا اینکه به صورت تک‌نفره در مقابل هوش مصنوعی با بازی King and Assassins آشنا شوید.

دانلود بازی اندروید King and Assassins

The Franz Kafka Videogame

The Franz Kafka Video Game

بازی موبایل The Franz Kafka Video Game را می‌توان یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین بازی‌های ماه ژوئن اندروید دانست. لازم به ذکر است که بازی The Franz Kafka Videogame تا به امروز جوایزی نظیر بهترین بازی ماجراجویی نقش آفرینی، بهترین بازی سال، بهترین موسیقی و ساندترک بازی موبایل را از رسانه و مراسم‌های مختلفی دریافت کرده است. داستان بازی روایت‌گر زندگی شخصیتی به نام K است که صاحب شغل می‌شود و همین مورد سبب می‌شود که به سفری دور برود. حال در جریان سفرش اتفاق‌های عجیب و غریبی می‌افتد که وی را وارد ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌کند. شما باید در این ماجراجویی معماهای متفاوتی را حل کنید تا K بتواند به سلامت سفر خود را به پایان برساند.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Franz Kafka Videogame

Suzuy Cube

Suzy Cube

در میان بهترین بازی‌های ماه ژوئن، اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر بامزه و فانتزی هستید، بازی موبایل Suzy Cube می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نکته جالب بازی پلتفرمر Suzy Cube، این است که اگر هوادار بازی‌های قدیمی نینتندو باشید، با تجربه‌ی آن یاد بازی Super Mario 64 خواهید افتاد. در Suzy Cube قابلیت تغییر و کنترل دوربین بازی را ندارید و با یک دوربین ثابت طرف هستیم. از این‌رو همین ویژگی بازی باعث شده تا حال و هوای متفاوتی به بازیکن القا شود. در میان بازی‌های پلتفرمی که اکثر آن‌ها سیستم هدایت نامناسبی دارند، بازی اندروید و آیفون Suzy Cube، اثری عالی در این زمینه به حساب می‌آید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Suzy Cube


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده