نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

احتمال حضور نیکلاس کیج در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

طبق خبرهای منتشر شده، نیکلاس کیج احتمالا در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور خواهد داشت.

آذر سال گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را منتشر کرد. پس از آن در ماه گذشته، دومین تریلر انیمیشن Spider-Man‌ (مرد عنکبوتی) منتشر شد که در آن شاهد تصاویر رسمی جدید بسیاری بودیم و بیشتر با این انیمیشن سینمایی و دنیای آن آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است نیکلاس کیج صداپیشگی یکی از شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته باشد. طبق فهرست محصولات شرکت فانکو پاپ، نیکلاس کیج صداپیشگی شخصیت مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Man Noir) را در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده دارد.

 Spider-Man Noir

با این حال، تاکنون سونی پیکچرز یا کیج واکنشی به این خبر نداشته‌اند. علاوه بر کیج، شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز و پراولر)، برایان تیری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز (مادر مایلز) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی خواهد بود. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر انیمیشن مرد عنکبوتی، نیکلاس کیج صداپیشگی شخصیت سوپرمن در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies (تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!) را نیز بر عهده داشته است که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۷ جولای امسال (۵ مرداد) اکران شود.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده