// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition منتشر شد

کمپانی THQ Nordic با انتشار یک تریلر بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition را در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار داد.

چندی پیش بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition که به طور غافل‌گیر کننده‌ای توسط استودیو کایکو گیمز (Kaiko Games) و تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) معرفی شد، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است. داستان این بازی در کره مریخ روایت می‌شود و دارای محیطی کاملا قابل تخریب است. همچنین نسخه ریمستر بازی از گرافیک بهبود یافته در بافت‌ها، نور‌ها و سایه‌ها بهره می‌برد. گفتنی است که کسانی که نسخه اصلی این بازی را از طریق استیم روی پی سی خریداری کرده‌‌اند، حال می‌توانند آپدیت RE-Mars-tered را به رایگان دریافت کنند.

سازندگان ضمن اعلام این خبر فهرستی نیز منتشر کردند که جزئیات عملکرد این بازی را روی پلتفرم‌های مختلف نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید:

عملکرد پی سی

  • پشتیبانی از رزولوشن 4K روی کامپیوتر

عملکرد ایکس باکس وان

  • نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 900p روی ایکس باکس وان
  • نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 1800p یا نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K روی ایکس باکس وان ایکس

عملکرد پلی استیشن 4

  • نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080p روی پلی استیشن 4
  • نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 1500p یا نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K روی پلی استیشن 4 پرو

سازندگان برای اینکه بتوانند گرافیک بهبود یافته بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered Edition را به رخ بکشند تریلری از این بازی منتشر کردند که البته به عنوان ویدیو هنگام عرضه آن نیز به اشتراک گذاشته شد. بازی مذکور با قیمت ۲۹.۹۹ دلار هم اکنون برای PS4، Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده