نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلرهای جدید Lego: Disney Pixar’s The Incredibles کاراکترهای بازی را نشان می‌دهند

تریلرهای جدیدی از بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles منتشر شدند که برخی از کاراکترهای بازی را به نمایش در می‌آورند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلرهای جدیدی از بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles منتشر شده‌اند که کاراکترهای بازی را نشان می‌دهند. با اینکه در خرداد ماه امسال تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر شد و در آن تمام خانواده «پار» و البته «فروزون» به نمایش در آمد، اما به تازگی کانال یوتیوب لگو تریلرهای جدیدی را از بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles به اشتراک گذاشته است که اکثر اعضای خانواده را به صورت جداگانه به تصویر می‌کشد.

از آنجایی که بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles از هر دو انیمیشن Incredibles الهام گرفته است، تریلرهای جدید بازی به نمایش برخی از لحظات کلاسیک انیمیشن‌ها می‌پردازد و در کنار آن خانواده قهرمان پار را به نمایش در می‌آورد.

بازی جدید استودیو استودیو ترَوِلرز تِیلز کاراکتر‌های انیمیشن شگفت انگیزان ۱ و ۲ را به دنیای لگو‌ها دعوت کرده است تا بازیکنان در کنار حل معما‌ها و مبارزه‌ با دشمنان، از داستان زیبای آن نیز لذت ببرند. مهارت‌های زیادی به همراه کاراکترها در دنیای این بازی وجود خواهند داشت و به طور مثال قابلیت‌های کششی الستیگرل، قدرت آقای شگفت‌انگیز و سرعت دش پار به همراه توانایی‌های وایولت پار در این بازی قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید به کمک توانایی‌های کاراکتر‌های خود داستان اصلی بازی را پیش ببرید و با ملحق شدن به Crime Waves به نبرد با دشمنان و باس‌های مختلف بپردازید. هر یک از مناطق به دست کاراکتر‌های پلید اداره می‌شود و بازیکنان با شکست دادن آنها می‌توانند به آیتم‌هایی که بر پایه دنیای پیکسار طراحی شده است، دست پیدا کنند.  

بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles در حال حاضر برای کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید تریلرهای جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده