نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

از چی بپرسم؟

آریو با همکاری بازی Quiz of Kings مسابقه‌ای برگزار کرده است که در آن همه می‌توانند برنده شوند.

 فرقی نمی‌کند گیمر باشید یا خیر، به هر حال این روزها همه Quiz of Kings بازی می‌کنند! زیرا محبوب‌ترین بازی ایرانی شما را معتاد یادگیری می‌کند و تا به حال نیز توانسته ۱۰ میلیون نفر را گرفتار خود کند. در این بازی پرطرفدار می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید تا مشخص شود چه کسی اطلاعات عمومی بهتری دارد.

حالا فکرش را بکنید که یک مسابقه بزرگ و مهیج نیز قرار است بر اساس همین بازی برگزار شود. اما ماجرا از چه قرار است؟

چندی پیش کوییز کوییز آف گینگز از آریو (پاتوق و فروشگاه دیجیتال گیمرها) نیز منتشر شد و به همین مناسبت آریو تصمیم گرفته است تا یک مسابقه خیلی بزرگ برای این بازی برگزار کند، مسابقه‌ای که قرار است همه در آن برنده شوند و جایزه ببرند! شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چطور می‌توانید در این مسابقه شرکت کنید؟

برای انجام این کار کافی است از اینجا بازی را از آریو بگیرید و شروع به بازی کردن کنید. تا به این سادگی هم وارد مسیر مسابقه بشوید و هم صندوق جوایز را بزرگتر کنید. صندوقی که فعلاً ۲ میلیون تومان جایزه نقدی در آن است، ولی این آغاز ماجراست و شما می‌توانید با آوردن دوستان خود جایزه را بزرگ و بزرگ‌تر کنید. پس منتظر چه هستید؟

با کلیک بر روی دکمه زیر می‌توانید وارد صفحه مسابقه شوید. در ضمن اطلاعات مربوط به مسابقه و جزییات آن را نیز می‌توانید در همین صفحه بخونید.

رپورتاژ آگهی آریو

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده