نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

تاریخ انتشار بازی de Blob 2 برای نینتندو سوییچ مشخص شد

بازی de Blob 2 در تاریخ ۶ شهریور راهی نینتندو سوییچ خواهد شد.

مدتی است که کمپانی THQ Nordic سعی دارد با انتشار قسمت‌های مختلف مجموعه‌ی de Blob روی پلتفرم‌های مدرن، این سری را احیا کند. بازی de Blob برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و این درحالی است که نسخه‌ی دومش یعنی de Blob 2 فقط برای PS4 و Xbox One منتشر شد. امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی de Blob 2 قرار است برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود و در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) در دسترس دارندگان این کنسول ژاپنی قرار خواهد گرفت.

در de Blob 2، یک موجود وارد شهر شده و تمامی رنگ‌های آن را از بین برده است؛ حالا این شما هستید که باید به سراسر جهان بازی سفر کنید و با نابود کردن دشمنان، دوباره رنگ‌ها را زنده کنید. وجود ۱۲ مرحله‌ی اصلی، قدرت‌ها و ارتقاءهای گوناگون و بخش دونفره‌ی آفلاین این بازی را به یک انتخاب بسیار خوب برای پورت شدن روی Nintendo Switch بدل کرده است.

انتشار دوباره‌ی این بازی که در فوریه ۲۰۱۱ (زمستان ۱۳۸۹) عرضه شده بود می‌تواند یک اتفاق بسیار جالب باشد؛ مخصوصا که پلتفرم هدف بازی، نینتندو سوییچ است. دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی این بازی که قرار است برای سوییچ منتشر شوند، ۲۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

بازی de Blob 2 را هم‌اکنون می‌توانید روی PC ،PS3 ،Xbox 360 ،Xbox One ،Wii و DS تجربه کنید. در ادامه یک سری تصویر از نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی را تماشا می‌کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده