نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تریلر رویداد Solstice of Heroes بازی Destiny 2 منتشر شد

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Destiny 2، به معرفی ویژگی‌های رویداد Solstice of Heroes این بازی می‌پردازد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که دو کمپانی بانجی و اکتیویژن، ناشر و سازنده‌ی بازی محبوب Destiny 2، با انتشار یک تریلر، جدیدترین رویداد این بازی را که از فردا شروع می‌شود معرفی کردند.

این رویداد که Solstice of Heroes نام دارد، از فردا ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) به پایان خواهد رسید. با توجه به اظهارات سازندگان، این رویداد قرار است برای یادبود شهر نابود شده‌ی Red Legion (که در شروع بازی از بین می‎‌رود) برگزار شود.

نقطه‌ی محوری این، یک مجسمه‌ی بزرگ به نام Statue of Heroes است که در مرکز برج قرار دارد. این مجسمه در کنار نمایش میزان پیشرفت شما در رویداد، یک دست زره Scorched با قدرت سطح ۲۴۰ نیز به شما خواهد داد. در این رویداد در کنار هر زره، یک سری ماموریت ویژه نیز به شما داده می‌شود که با انجام دادن‌شان، می‌توانید زره خود را پیشرفته‌تر کنید و آن را به یک زره Rekindled با قدرت سطح ۳۴۰ تبدیل کنید. بعد از حالت Rekindled، با انجام دادن وظایف مختلف می‌توانید زره خود را به Resplendent با قدرت سطح ۴۰۰ تبدیل کنید و در پایان، با انجام دادن تمامی ماموریت‌ها، زره خود را به نسخه‌ی Masterwork ارتقاء دهید.

در بین ماموریت‌ها و وظیفه‌هایی که به شما داده می‌شود، یک سری ماموریت به نام Redux Missions وجود دارند که نسخه‌ی تغییر یافته ماموریت‌های بخش داستانی بازی هستند. علاوه بر ماموریت‌ها و زره‌های جدید، یک سری سلاح و وسیله‌ی نقلیه و کلی موارد این‌چنینی هم به بازی اضافه خواهد شد.

از فردا می‌توانید در رویداد Solstice of Heroes بازی Destiny 2 شرکت کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده