نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم Avengers 4 ممکن است کمی زودتر اکران شود

طبق اطلاعات منتشر شده وب‌سایت IMAX، فیلم Avengers 4 ممکن است کمی زودتر از زمان اعلام شده به‌روی پرده‌های سینما برود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است تغییری در زمان اکران فیلم Avengers 4 (اونجرز 4) ایجاد شود. چند ماه پیش بود که مارول استودیو تصمیم گرفت تا اکران جهانی و داخلی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را هم‌زمان کند و بدین ترتیب زمان اکران این فیلم در آمریکای شمالی یک هفته جلو افتاد. از آن زمان بسیاری معتقد هستند که قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) نیز احتمالا از این الگو پیروی خواهد کرد. حال طبق اطلاعاتی که وب‌سایت IMAX از برنامه فیلم‌هایی که قرار است در سال آینده میلادی اکران شوند، منتشر کرده است، نام فیلم Avengers 4 در بین نام فیلم‌هایی دیده می‌شود که قرار است در ماه آوریل اکران شوند. 

در حال حاضر فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است، اما در این فهرست، نام این فیلم در بین فیلم‌های ماه آوریل ۲۰۱۹ دیده می‌شود. این فیلم در واقع قرار است در آخرین هفته آوریل در کشورهای آلمان، بریتانیا و فرانسه اکران شود و مابقی کشورها از جمله آمریکا، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت اکران خواهند شد. در واقع ممکن است مارول برای جلوگیری از فاش شدن داستان فیلم Avengers 4 توسط تماشاگران اروپایی برای تماشاگران آمریکایی، این تغییر را ایجاد کند که پیش از این مارول شاهد تاثیر مثبت این موضوع روی عملکرد فروش فیلم Avengers: Infinity War نیز بوده است.

این در حالی است که IMAX با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که این تاریخ برای اکران جهانی فیلم Avengers 4 است و لزوما به معنای جلو افتادن زمان اکران این فیلم در آمریکای شمالی نیست و این فیلم همچنان قرار است در تاریخی که پیش از این اعلام شده، در این منطقه اکران شود. با این حال، IMAX احتمال تغییر تاریخ اکران این فیلم را تکذیب نکرده و احتمال جلو افتادن تاریخ اکران فیلم Avengers 4 در آمریکای شمالی در آینده همچنان وجود دارد. پیش از اکران این فیلم، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) با بازی بری لارسون، قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده