// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

آپدیت 1.23 بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

کمپانی Sony و استودیو Polyphony Digital جدیدترین آپدیت بازی مسابقه ای Gran Turismo Sport را با انتشار دو تریلر به دست بازیکنان رساندند.

پس از شایعات پراکنده پیرامون آپدیت جدید بازی Gran Turismo Sport، بخش سرگرمی های تعاملی سونی و استودیو پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) با انتشار دو تریلر به طور رسمی از به‌روزرسانی نسخه 1.23 این بازی شبیه ساز اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای رونمایی و آن را منتشر کردند.

از محتویات اصلی این آپدیت می‌توان به اضافه شدن هفت اتومبیل جدید اشاره کرد که در ادامه می‌توانید نام آنها را مشاهده کنید:

  • 1991 Mazda 787B
  •  1962 Ferrari 250 GTO CN.3729 GT
  •  Ford GT LM Spec II Test Car
  •  2002 Daihatsu Copen Active Top
  •  2015 Honda S660
  •  1991 Honda Beat
  • 2017 Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power

در انتهای مطلب می‌توانید دو ویدیو جدیدی را تماشا کنید که یکی از آنها روی آپدیت جدید تمرکز دارد و دیگری اتومبیل 2017 Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

چند هفته پیش مشخص شد که تعداد بازیکنان Gran Turismo Sport از مرز ۵ میلیون کاربر عبور کرده است. در مورد اتومبیل مرسدس بنز باید بدانید که سازندگان به تازگی با همکاری کمپانی سازنده این محصول قصد دارند که یک مسابقه ورزش‌های الکترونیک در کشور ایتالیا برگزار کنند.

بازی Gran Turismo Sport هم‌اکنون به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است.

ویدیو آپدیت جولای بازی Gran Turismo Sport

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو اتومبیل Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Gran Turismo Sport در زومجی نمره ۷ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

 بازی Gran Turismo Sport تمام تلاشش را کرده تا راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کند و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز ارایه دهد. اما تکیه بیش از حد این بازی به بخش آنلاینی که آن هم به صورت نه چندان کامل کار شده و بی‌توجه‌ای به افرادی که دنبال یک بخش تک نفره پر محتوا هستند، ضربه بدی به ستون‌های اصلی بازی زده است. همچنین کمبود محتوا، تعداد کم ماشین‌ها و تعداد کم پیست‌ها، بیش از پیش ستون‌های بازی را متزلزل کرده و ارزش بازی را بسیار پایین آورده است. 

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت جدید آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده