// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Super Life of Pixel در سبک معمایی و دو بعدی معرفی شد

استودیو Super Icon و کمپانی Whitemoon Dreams از بازی Super Life of Pixel برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، PlayStation در وبلاگ خود با انتشار تریلری از بازی Super Life of Pixel رونمایی کرد. بازی مذکور که برای عرضه در ماه آینده میلادی برنامه ریزی شده است، در استودیو سوپر آیکون (Super Icon) در سبک پلتفرمر و معمایی در حال توسعه است و کمپانی وایتمون درمیز (Whitemoon Dreams) نیز مسئولیت انتشار آن را بر عهده گرفته است. در این راستا مت اسپنسر، تهیه کننده این محصول، اطلاعاتی نیز در مورد این بازی منتشر کرد.

گفتنی است که بازی مذکور در ابتدا با نام Life of Pixel برای دستگاه‌های موبایل منتشر شده بود. حال سازندگان قصد دارند که  این محصول را با نام Super Life of Pixel برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه کنند.

بازی مذکور داستان پیکسلی را روایت می‌کند که در جریان بازی به وقایع تاریخی بازی‌های ویدیوی سفر می‌کند و رویداد‌های مختلف را پشت سر می‌گذارد. اسپنسر در مورد این بازی گفت که Life of Pixel برای وی به عنوان یک «موزه زنده و قابل بازی» یاد می‌شود. بازیکنان با تجربه این بازی با سیستم‌ها و کنسول‌هایی آشنا می‌شوند که در طی سالیان سال صنعت بازی‌های ویدیویی با آن روبرو شده است.

بازی Super Life of Pixel از یک مکانیزم قدیمی و ساده برخوردار است و به گفته سازندگان «صبور بودن» از موارد کلیدی برای پیروزی در این بازی است؛ به طوری که عجله کردن در این بازی به مرگ کاراکتر شما ختم می‌شود. در انتها اسپنسر گفت که «حرکت، تفکر، پرش یا مردن» از دیگر المان‌های اصلی این بازی به شمار می‌رود.

بازی Super Life of Pixel در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد)‌ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید به تریلر گمی پلی آن نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی پیکسلی و پلتفرمر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده