نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۱۶: از حقایق جالب ژانر فایتینگ تا مرگبارترین شخصیت های بازی های مبارزه ای

لودینگ شانزدهم، به بازی‌های مبارزه‌ای اختصاص دارد. بازی‌هایی که یکی از اولین مصداق‌های مسابقه را در دنیای بازی‌های ویدیویی رقم زدند.

لودینگ به قسمت شانزدهم خود رسید. جایی که تصمیم گرفتیم سری بزنیم به یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی یعنی ژانر فایتینگ یا همان مبارزه‌ای. فرقی نمی‌کند که به بازی‌های مبارزه‌ای و ورزش‌های رزمی علاقه داشته باشید یا نه، مطمئن هستم همه شما حداقل یک بار تجربه این چنین بازی‌هایی را دارید. بازی‌هایی که هم در بچگی لحظات جذاب و هیجان‌انگیزی را با دوستانتان برایتان رقم می‌زد و هم در دوران بزرگسالی توانایی این را دارند که تبدیل به چیزی فراتر از سرگرمی شوند. 

در این قسمت از لودینگ، به طور کلی به این بازی‌ها می‌پردازیم و در بخش تاپ فایو سری می‌زنیم به مرگبارترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی. انتخاب پنج شخصیت مرگبار از بین تعداد بی‌شماری شخصیت جذاب و دوست‌داشتنی، کار بسیار سختی بود اما پس از رایزنی‌های فراوان، به این شخصیت‌های انتخاب شده رسیدیم. در بخش پرونده این هفته، در رابطه با روش زندگی برخی از معروف‌ترین بازیکنان حرفه‌ای ژانر فایتینگ از جمله دایگو و توکیدو می‌پردازیم و در یک بخش ویژه، حقایق جذابی را در رابطه با این بازی‌ها می‌گوییم که به احتمال بسیار زیادی، تعدادی از آنها را نمی‌دانستید.

اما لودینگ مانند همیشه بخش‌های همیشگی خود را نیز دارد. در بخش دماسنج سه خبر مهم هفته را بازگو کرده‌ایم و در بخش‌های تازه‌ها و از زومجی بپرسید، به ترتیب سری زدیم به بازی‌هایی که قرار است این هفته منتشر شوند و سوالات شما را پاسخ دادیم. از شما دعوت می‌کنیم به تماشای شانزدهمین قسمت از برنامه لودینگ بنشینید:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده