نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

همکاری کارگردانان فیلم Avengers Infnity War و آمازون برای ساخت یک سریال تلویزیونی

آمازون از همکاری با برادران روسو برای ساخت یک سریال تلویزیونی مرموز با یک روایت جهانی خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون در حال همکاری با برادران روسو برای ساخت یک سریال تلویزیونی است. در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، آمازون ضمن تایید ساخت این سریال وعده داد که این سریال قرار است مرزهای روایت داستان را دوباره تعریف کند. این شبکه می‌خواهد با همکاری برادران روسو یک سریال با روایت جهانی کاملا رادیکال تولید و منتشر کند. با این حال، آمازون جزئیات، اطلاعات و حتی نام این سریال جدید را به اشتراک نگذاشت، اما این سریال قرار است یک برنامه جاه طلبانه باشد.

جو و آنتونی روسو که بیشتر برای کارگردانی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) شناخته می‌شوند، به علت درگیر بودن در مراحل پس از تولید و تدوین فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، در کنفرانس معرفی این سریال حضور نداشتند، اما یک ویدیو را برای منتقدان تلویزیونی حاضر ارسال کرده بودند. طبق این ویدیو، آمازون با روش‌های بی‌سابقه‌ای قرار است با بینندگان سراسر جهان ارتباط برقرار کند و این سریال را ارائه دهد. این برنامه یک پلتفرم ایده‌آل برای جذب استعدادهای مختلف از سراسر جهان برای ساخت این سریال خواهد بود. 

Anthony Russo and Joe Russo

آمازون می‌گوید که این سریال با سطوح داستانی متفاوت قرار است در مناطق مختلف جهان جریان داشته باشد. سریال اصلی که ساخته خواهد شد در واقع به‌عنوان یک هسته مرکزی برای شروع ساخت سریال‌های محلی با زبان محلی هر کشور خواهد بود که توسط افراد همان کشور تولید می‌شود. همه سریال‌های محلی تجربه جدیدی از سرگرمی را به مخاطبان آن کشور ارائه خواهند داد تا بینندگان وارد دیگر بخش‌های دنیا نیز شوند و اتفاقات و داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند.

به نظر می‌رسد که آمازون در نظر دارد تا سریالی غیر معمول با دیگر محصولات خود و دیگر شبکه‌ها تولید و منتشر کند که شاید نزدیک‌ترین مقایسه با آن را بتوان به دنیای سینمایی مارول اشاره کرد که برادران روسو نیز بخشی از آن هستند که اتفاقات فیلم‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند و در یک جهان جریان دارند. با این حال، در سریال جدید آمازون قرار است شاهد داستان‌های کاملا مستقل و متفاوت باشیم و انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده