// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های تیر 1397 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در فهرست بهترین بازی‌های اندروید تیرماه بازی مبارزه‌ای Mayhem Combat و بازی بوکس Boxing Star را در کنار فهرستی از بهترین‌های اندروید و iOS‌ معرفی کرده‌ایم.

در اولین ماه تابستان به رسم ماه‌های گذشته فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و iOS را در قالب یک مقاله گردآوری کرده‌ایم. در تیرماه نیز سبک‌های متفاوتی از بازی‌ها برای اندروید منتشر شدند که از جمله آنها می‌توانیم به بازی مبارزه‌ای Mayhem Combat اشاره کنیم که داستان چند قهرمان آماده دعوا را روایت می‌کند. از طرفی بازی‌های پازل و بعضا با ظاهری فانتزی و کودکانه نیز در فهرست انتشارهای تیرماه حضور داشتند که ما چند عدد از آنها را به صورت کوتاه در ادامه معرفی کرده‌ایم. در جریان نگارش این مقاله بازی Asphalt 9 (آسفالت 9) نیز برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت که می‌توانید با مراجعه به معرفی این بازی به لینک رایگان دانلود بازی Asphalt 9 دسترسی پیدا کنید.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

بازی Animaze!

Animaze!

بیایید بهترین‌های اندروید را با یک سوال آغاز کنیم. اگر تعداد گربه‌ها از موش‌ها یا سگ‌ها، بیشتر و کمتر شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ بازی Animaze! یک اثر پازل رنگارنگ و با بازار هدف افراد کم سن و سال است. افرادی که می‌خواهند تا کمی سلول‌های خاکستری ذهن‌شان را به حرکت بی‌اندازند و به دنبال راهی‌ بگردند تا با برداشتن حصارها، فضای حیوانات را بدون آنکه تعداد آن‌ها بر دیگری برتری کند، زیاد کنند. در جریان بازی وظیفه شما برداشتن حصارها است؛ در این مسیر اما باید مراقب باشید تا تعداد موش‌ها،‌ گربه‌ها یا سگ‌ها از دیگری بیشتر نشود. بازی مکانیک ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توانید به گیم‌پلی آن عادت کنید. مراحل Animaze! به مرور سخت‌تر می‌شوند و در نتیجه باید با حیوانات بیشتری برای تمام کردن مراحل سر و کله بزنید.

دانلود بازی اندروید Animaze!

بازی Boxing Star

Boxing Star

یکی از بازی‌های مبارزه‌ای ماه گذشته، Boxing Star محصول استودیوی FourThirtyThree بود. در بازی Boxing Star می‌توانید به صورت آنلاین با سایر بازیکنان وارد لیگ شوید و به رقابت با یکدیگر بپردازید. در کنار بخش آنلاین چندنفره، در حالت داستانی نیز امکان ماجراجویی بازیکنان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بوکس فراهم شده است. با شرکت در رقابت‌های حالت داستانی می‌توانید مهارت‌ها و تجهیزات رقابتی خود مانند لباس قهرمان و دستکش‌های بوکس‌تان را ارتقاء دهید و آسان‌تر به نبرد دشمنا‌ن‌تان بروید. البته‌ این‌ها تنها بخشی از محتوایی است که برای شخصی‌سازی قهرمان در دسترس‌تان قرار دارد و به مرور با تجربه بازی به خصوصیات بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید. رابط کاربری و ساختار گیم‌‌پلی Boxing Star شباهت زیادی به سایر بازی‌های مبارزه‌ای دارد، با این تفاوت که کمی زاویه دوربین برای تداعی شدن حس یک بوکس واقع‌گرایانه، تغییر کرده است.

دانلود بازی اندروید Boxing Star

بازی Football Cup Superstars

Football Cup Superstars

هرچند با دومین قهرمانی فرانسه، جام جهانی ۲۰۱۸ کشور روسیه نیز به پایان رسید،‌ اما برگزاری این رویداد جهانی، تاثیر خود را روی فهرست بهترین‌ بازی‌های اندروید نیز گذاشت. بازی Football Cup Superstars تنها یکی از ده‌ها بازی با موضوع فوتبال است که در دو ماه گذشته عرضه شده است. در Football Cup Superstars برخلاف شیوه‌ی رایج بازی‌های فوتبال باید با کشیدن انگشت روی نمایشگر، بازیکنان را برای زدن گل کنترل کنید. بازی در حقیقت از مجموعه‌ای از پاس‌ها و در نهایت به ثمر رساندن گل تشکیل شده است. با توجه به موضوعیت جام‌جهانی، ۳۲ تیم حاضر در این جام در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند. استفاده از مهارت‌های بازیکنان برای پشت سر گذاشتن دفاع حریف و زدن ضربه‌ی نهایی به توپ، دو عنصر اصلی این بازی آرکید هستند. بازی فوتبال Football Cup Superstars به ویژه در زمینه طراحی شخصیت‌ها نیز جذابیت خاصی دارد.

دانلود بازی اندروید Football Cup Superstars

بازی GALAK-Z: Variant Mobile

GALAK-Z: Variant Mobile

در جریان بازی باید با جمع کردن مجموعه‌ای از بات‌ها، شرایط را برای ارتقاء غول آهنی خود مهیا کنید

GALAK-Z: Variant Mobile یکی از جدیدترین بازی‌های تیراندازی هوایی است که با داشتن عناصری از اکشن نقش‌آفرینی، برای علاقمندان به این سبک بازی‌ها عرضه شده است. در این بازی وظیفه هدایت ربات‌های بزرگ را برعهده دارید. GALAK-Z: Variant Mobile در محیط‌های فضایی جریان دارد و سرعت بالای گیم‌پلی از خصوصیات این بازی رایگان به حساب میاد. وجود عناصری از اکشن نقش‌آفرینی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در کنار انتخاب مکای (Mecha) مورد نظر خود، تجهیزات دفاعی و هجومی این ربات‌های غول آسا را براساس نیازهای خود تنظیم کنند. شما همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از ربات‌ها را برای خودتان جمع‌آوری کنید و با تشکیل یک گروه به همراه سایر بات‌ها، با دیگر بازیکنان برای به دست آوردن جوایز ویژه مبارزه کنید. 

دانلود بازی اندروید GALAK-Z: Variant Mobile

بازی Identity V

Identity V

کمپانی NetEase به ویژه بعد از انتشار بازی بتل رویال Rules of Survival به خوبی نشان داده است که توانایی ساخت بازی‌های با کیفیت را برای موبایل دارد. با کیفیت از این لحاظ که عمده بازی‌های این کمپانی از نظر گرافیکی زیبا هستند و عمدتا سرورهای پایداری را برای یک تجربه چندنفره ارائه می‌دهند. بازی Identity V را شاید بتوانیم یکی از پرجزئیات‌ترین بازی‌های موبایل در تیرماه بدانیم. وارد پارتی مهیجی شوید و در یک اثر با داستانی مرموز برای زنده ماندن تلاش کنید. در جریان بازی یا باید شکارچی باشید یا برای زنده‌ماندن تلاش کنید. داستان از این قرار است که چهار بازمانده در قالب تیمی وارد یه محوطه تصادفی می‌شوند و در این میان یک شکارچی برای گرفتن و شکنجه کردن آنها تلاش می‌کند. نکته مهم در رابطه با این بازی سوم شخص، تصادفی بودن مراحل بازی است، در نتیجه هرلحظه باید در انتظار یک سوپرایز جدید باشید و از طرفی هر بار شاهد تغییر روش‌های فرار از دست شکارچی خواهید بود. Identity V به عنوان یک بازی هیجان‌انگیز ارزش نصب و تجربه را دارد.

دانلود بازی اندروید Identity V

بازی MADOBU - Be the Dark Lord

MADOBU - Be the Dark Lord

در کنار کمپانی کچاپ که با توسعه و انتشار بازی‌های مبتنی بر رکورد شناخته می‌شود،‌ استودیوی 111 نیز سال‌ها است که در ساخت بازی‌های رکوردزنی تبحر پیدا کرده است و این روزها بازی‌های زیادی را توسعه‌ و منتشر می‌کند. بازی MADOBU - Be the Dark Lord یکی از جدیدترین محصولات 111% است. داستان بازی با موفقیت پسرکی جوان در اجرای اولین طلسم خود آغاز می‌شود،‌ جایی که نیروهایی شیطانی به دنبال او می‌آیند و ایجا است که پدر افسونگر او برای نجات فرزندش رهسپار می‌شود. در جریان بازی وظیفه شما امتحان جادوهای مختلف است تا با ترکیب آنها، دشمنان را از بین ببرید. دنیای سیاه و سفید بازی در حقیقت با طلسم‌های مختلف است که نورانی می‌شود و رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد. در جریان بازی جادوگر پیر طلسم‌های محدودی را می‌تواند استفاده کند و باید با انتخاب بهترین مسیر برای اجرای طلسم، کاری کنید تا بیشترین تعداد دشمن از میان برداشته شود. در این بین سیستم ارتقاء طلسم‌ها نیز به زیبایی طراحی شده است. برای ارتقاء طلسم،‌ مانای شما در مسیری دایره‌ای شکل حرکت می‌کند که باید با ضربه زدن‌های به موقع روی نمایشگر، آن را ارتقاء دهید. در آخر باید گفت که متاسفانه بازی کمی بیش از اندازه تبلیغات ویدیویی نمایش می‌دهد.

دانلود بازی اندروید MADOBU - Be the Dark Lord

بازی Mayhem Combat - Fighting Game

Mayhem Combat - Fighting Game

سبک مبارزه‌ای یا فایتینگ محبوبیت زیادی میان بازیکنان دارد و همین موضوع نیز استودیوها را به عرضه بازی‌هایی در این سبک ترغیب می‌کند. بازی Mayhem Combat - Fighting Game یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای است که در ماه گذشته برای اندروید و آیفون منتشر شد. این بازی را می‌توانید ترکیبی از سبک فایتینگ و پلتفرمر بدانیم با این معنی که در مکان مبارزه باید از اتاقکی به اتاقک دیگر حرکت کنید و با استفاده ابزار، سلاح‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد قهرمان‌تان با سایر دشمنان مبارزه کنید. هر یک از سلاح‌های بازی مناسب سبک خاصی از مبارزه هستند و ویژگی آتشین،‌ الکتریسیته یا ایجاد یخ را دارند. Mayhem Combat بر مبنای واکنش‌های سریع ساخته شده است و در نتیجه در جریان بازی باید در مقابله با دشمن‌تان گوش به زنگ باشید. در کنار حالت تن به تن، بازی دارای یک حالت free-for-all است که هر یک از بازیکنان می‌توانند با توجه به سبک خود، دشمن موردنظرشان را انتخاب کنند. بازی همینطور امکان بازی در کنار دوستان را به صورت آنلاین می‌دهد.   

دانلود بازی اندروید Mayhem Combat - Fighting Game

بازی Portal Drop

Portal Drop

بازی Portal Drop آنقدر ساده است که نوشتن در رابطه با آن را مشکل می‌کند. Portal Drop اثری کژوال است که در آن بازیکنان باید یک چند ضلعی را برای از بین بردن ستونی از تترومینو ها (قطعات چهارگوش بازی محبوب تتریس) کنترل کنند. اما تفاوتی که این بازی با نسخه‌های مشابه دارد، اضافه شدن یک پورتال برای از نو احضار کردن قطعه‌ چندضلعی است. در جریان بازی باید مراقب باشید تا به شکلی قطعه را روی تترومینوها بیندازید که قطعه به داخل پورتال‌ها بیفتند. با ورود قطعه به پورتال، فرصت بیشتری را برای کسب امتیاز به دست می‌آورید. Portal Drop مانند بسیاری از بازی‌‌ها برپایه‌ی ثبت امتیاز و رکوردزنی توسعه یافته است.

دانلود بازی اندروید Portal Drop

بازی Snake Bricks

Snake Bricks

بازی Snake Bricks با الهام از بازی Ballz، محصول کچاپ ساخته شده است

باز هم کاشی‌های رنگارنگِ منقش شده به اعداد و مجموعه‌ای از توپ‌های که باید این کاشی‌های را از بین ببرند. با این تفاوت که این‌بار یک مار نقش اصلی را برعهده گرفته است. بازی Snake Bricks شباهت زیادی به Ballz دارد با این تفاوت که با ترکیب سه بازی اسنیک، پونگ و بلاک بریکر قصد دارد تا تجربه‌ای جدید را برای بازیکن رقم بزند. در جریان بازی باید مار را پرتاب کنید تا با خوردن توپ‌ها، اندازه آن بزرگتر شود. هر یک توپ یک عدد از ارقام منقش روی کاشی‌ها را از بین می‌برد و با هرچه بلندتر شدن مار، می‌توانید کاشی‌ها را سریع‌تر از بین ببرید. شما همینطور وظیفه هدایت یک سکو را برعهده دارید که باید با حرکت به موقع آن، مانع سقوط مار شوید. Snake Bricks گیم‌پلی بی‌نهایت مبتنی بر رکوردزنی دارد و باید تا جای ممکن بلوک‌ها یا کاشی‌ها را برای کسب امتیاز از بین ببرید. این بازی در iOS با نام Snake Bricks-Bounce Balls  شناخته می‌شود.

دانلود بازی اندروید Snake Bricks

بازی Space Wall

Space Wall

بهترین راه را برای عبور بلوک‌ها از دیوار فضایی پیدا کنید،‌ به شکلی که بدون برخورد به کناره‌های دیوار،‌ بلوک‌های شما بتواند از مسیر مشخص شده عبور کند. بازی Space Wall دارای ۱۰ جهان مختلف است که برای عبور از میان هر کدام از آنها باید بلوک‌ها را به شکلی در چهار جهت مختلف بچرخانید که بدون برخورد با دیوار قادر به عبور از مسیر باشند. یکی از خصوصیات Space Wall موسیقی استفاده شده در بازی است؛ خوشبختانه توسعه‌دهند‌گان به خوبی از آهنگ‌هایی هماهنگ با فضای بازی استفاده کرده‌اند و همین موضوع باعث هارمونی گیم‌‌پلی با موسیقی شده است. بازی Space Wall قصد دارد تا هوش فضایی بازیکنان را با نمایش اشکال هندسی چندوجهی تقویت کند.

دانلود بازی اندروید  Space Wall

بازی STAR OCEAN: ANAMNESIS

STAR OCEAN: ANAMNESIS

بازی STAR OCEAN: ANAMNESIS یک اثر نقش‌آفرینی از مجموعه Star Ocean است که شما را در نقش یک کاپیتان قرار می‌دهد که باید یک تیم از قهرمانان را در سراسر کهکشان هدایت کنید. تیم قهرمان‌های شما چهار نفره است و در جریان بازی باید در نبردهایی Real-Time، زمان و نوع حملات را با هوشمندی انتخاب کنید. بازی گرافیک زیبایی دارد که از مدل‌سازی شخصیت‌ها بگیرید تا افکت‌ها، همه و همه تماشایی هستند. هر یک از شخصیت‌ها در یک کلاس قرار می‌گیرند که از جمله آنها می‌توانیم به شفا‌دهنده، مدافع، مهاجم، تیرانداز ماهر و پشتیبان اشاره کنیم که وجود هر یک از آنها در تیم از نقاط قوت و ضعف‌هایی برخوردار است.

دانلود بازی اندروید و آیفون STAR OCEAN: ANAMNESIS

بازی The Walking Dead: Our World

The Walking Dead: Our World

از مدت‌ها قبل استودیوی Next Game از عرضه یک بازی واقعیت افزوده با حال و هوای بازی پوکمون گو خبر داده بود. بازی The Walking Dead: Our World اثری مشابه بازی پوکمون گو است که برای انجام دادن آن باید به کوچه و خیابان بروید. در جریان بازی با گرفتن موبایل خود به سمت زامبی‌ها می‌توانید آنها را از بین ببرید و جوایزی را جمع‌آوری کنید. نقشه The Walking Dead: Our World در حقیقت نقشه محل زندگی شما است و با نگاهی به آن می‌توانید محل تجمع زامبی‌ها را پیدا کنید. یکی از خصوصیات بازی امکان جمع‌آوری آیتم‌های مختلف مانند سلاح و شخصیت‌های افسانه‌ای است که با پیدا کردن آنها شانس بیشتری را در برابر هجوم زامبی‌ها پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال متحدانی می‌گردید، بازی The Walking Dead: Our World این ویژگی‌ را نیز در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا در کنار دوستان‌شان به نبرد با مردگان متحرک بروند.

دانلود بازی اندروید The Walking Dead: Our World

بازی Trade Island

Trade Island

با ورود به جزیره‌ای زیبا،‌ ساخت و ساز در دهکده‌ای را در دست بگیرید. بازی Trade Island‌ نمونه‌ای دیگر از یک بازی شبیه‌سازی ساخت بنا است و المان‌های آشنای این سبک را در جای جای آن می‌توانید مشاهده کنید. در جریان بازی باید با ساختن کلبه راه را برای ورود ساکنین جدید به جزیره باز کنید. هر یک از ساکنین در کنار پرداخت مالیات و اجاره‌ی کلبه، مجموع ماموریت‌هایی را دارند که با انجام دادن آنها می‌توانید به XP بیشتر برای افزایش سطح و سکه دسترسی پیدا کنید. وظیفه شما در بازی کشف هرچه بیشتر جزیره است و برای این هدف باید شرایط را برای خریداری مکان‌های جدید جزیره باز کنید تا با افزایش ساخت و ساز، شهروندان جدید را برای مهاجرت به جزیره ترغیب کنید. مانند سایر بازی‌های رایگان شبیه‌سازی ساخت و ساز، ارتقاء هر یک از ساختمان‌ها از کلبه گرفته تا ساختمان مرکزی جزیره، کافی‌شاپ یا زمین‌های کشاورزی، زمان‌بر است و در نتیجه احتمالا در ادامه برای افزایش سرعت پیشرفت باید اقدام به خریدهای درون‌برنامه‌ای کنید.

دانلود بازی اندروید Trade Island

بازی Uncharted Ocean: Explore the Age of Discovery

Uncharted Ocean: Explore the Age of Discovery

بازی Uncharted Ocean: Explore the Age of Discovery ترکیبی از سبک‌های مختلف است. در این بازی هم می‌توانید برای خرید به شهر مراجعه کنید، هم می‌توانید درگیر نبردهای دریایی شوید یا برای تسویه حساب شخصی با سایر شخصیت‌های بازی نبرد تن به تن کنید. با این حال Uncharted Ocean یک شبیه‌ساز دریانوردی محسوب می‌شود که در Age of Discovery روایت می‌شود، زمانی که ناوگان اروپا، به دنبال یافتن مناطق تجاری و شرکای جدید وارد اقیانوس‌ها می‌شوند تا اکتشافات خود را گسترش دهند. در ابتدای بازی باید یکی از هشت ملیت را انتخاب کنید هر یک از کشورها دارای مهارت‌های منحصر به فرد هستند و با توجه به موقعیت جغرافیایی دوستان و دشمنانی دارند. اما عصر اکتشافات، بی شک با عصر دزدان دریایی همزمان است. در جریان بازی باید با ارتقاء کشتی خود، شرایط را برای یافتن متحدان جدید آماده کنید و در مواجه با سایر کشتی‌ها از هوش‌تان برای یافتن بهترین روش برای پیروزی در نبرد دریایی استفاده کنید. استخدام خدمه، ارتقاء کشتی‌ها، ساخت تجهیزات و اضافه کردن کشتی‌های جدید به ناوگان دریایی‌تان، بخشی از کارهایی است که در ماجراجویی Uncharted Ocean: Explore the Age of Discovery باید انجام دهید.

دانلود بازی اندروید Uncharted Ocean: Explore the Age of Discovery

بازی Wizard’s Words

Wizard’s Words

در این روزها که استودیوهای ایرانی به سمت ساخت بازی‌هایی با موضوع کلمات هجوم برده‌اند،‌ تصمیم گرفتیم تا نمونه خارجی یکی از همین دست بازی‌ها را در فهرست بهترین‌های ماه قرار دهیم. بازی Wizard’s Words حداقل از لحاظ محتوا می‌تواند حرف زیادی میان سایر بازی‌های مشابه بزند. هدف نهایی بازی پیدا کردن تمام کلمات مشخص شده است و در جریان بازی باید به ترتیب و طبقه طبقه کلمات مورد نظر بازی را حدس بزنید. خلاقیت توسعه‌دهندگان در فراهم آوردن جهانی رنگارنگ و دلنشین، بازی Wizard’s Words را زیبا کرده است. Wizard’s Words در مجموع بیش از ۲۰۰۰ مرحله چالشی دارد و به صورت روزانه می‌توانید چالش‌های جدیدی را تجربه کنید. این بازی اکنون به صورت رایگان برای اندروید و ‌iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Wizard’s Words


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده