نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

کونامی از تغییرات گسترده در ساختار این کمپانی خبر داد

به‌تازگی شرکت کونامی طی مطلبی مطبوعاتی، از تغییرات صورت گرفته در بخش‌های مدیریتی این کمپانی پرده‌برداری کرده است. علاوه‌ بر این و در راستای همین تحولات، یک بخش تولیدی تازه نیز به این کمپانی افزوده شده است.

به‌تازگی شرکت کونامی طی مطلبی مطبوعاتی، از انتصاب چند مقام اجرایی جدید و همچنین ایجاد یک بخش تولیدی تازه در ساختار این کمپانی خبر داده است. در همین راستا ساداکی کانیوشی (Sadaaki Kaneyoshi)، مسئول و گرداننده‌ی بخش تولیدی شماره‌ی یک کونامی (Production Division 1)، به سمت سرپرستی ارشد بخش نظارت بر بازی‌های موبایل، کنسول و کامپیوتر منصوب شده است. این بخش زیر نظر هیدکی هایاکاوا (Hideki Hayakawa)، مدیر عامل ارشد این کمپانی فعالیت می‌کند. رییس و گرداننده‌ی بخش تولیدی شماره‌ی دو این کمپانی نیز به سمت مدیریت ارشد ورودی‌های این شرکت (مدیریت درآمدهای غیر‌مستقیم به‌دست آمده از طریق شرکا و غیره) منصوب شده است. یوشیهیکو اوتا (Yoshihiko Ota) نیز به عنوان یکی دیگر از مدیران عالی‌رتبه‌ی سازمانی انتخاب شده است. رییس بخش پشتیبانی تولید و ماساتو کوبوتا (Masato Kubota) نیز با اخذ درجه‌ای مشابه برای سمت مدیریت کل منابع انسانی کونامی برگزیده شده‌اند.

مهم‌تر از همه، بخش تولیدی شماره‌ی سه این شرکت با ریاست کوجی کوبایاشی (Koji Kobayashi) ایجاد شده است. کوبایاشی پیش‌تر به‌عنوان مدیر کل حوزه‌ی تولیدی شماره‌ی چهار این کمپانی (زیر‌شاخه‌ی بخش تولیدی شماره‌ی یک) در کونامی فعالیت می‌کرد. علاوه بر این، تاتسوهیکو یاماموتو (Tatsuhiko Yamamoto) به‌سمت مدیریت کل حوزه‌ی تولیدی شماره‌ی سه (زیر‌شاخه‌ی بخش تولیدی شماره سه) منصوب شده است و کنجی ناکامورا (Kenji Nakamura) نیز به عنوان مدیر کل حوزه‌ی تولیدی شماره‌ی چهار (زیرشاخه بخش تولیدی شماره‌ی یک) فعالیت خواهد کرد؛ جایگاهی که پیش‌تر در اختیار کوجی کوبایاشی بود.

به‌گفته‌ی مسئولین Konami، تمامی تغییرات مذکور در واکنش به تغییرات پیاپی بازار و همچنین رسیدن به رشدی تازه در حوزه‌ی سرگرمی‌های دیجیتال انجام شده‌اند. برای عزیزانی که ممکن است مطلع نباشند، بخش سرگرمی‌های دیجیتال این کمپانی به حوزه‌ای از آن گفته می‌شود که مسئولیت توسعه و ساخت بازی‌های کامپیوتری را بر عهده دارد.

نظر شما همراهان عزیز زومجی در مورد این تغییرات در ساختار کمپانی کونامی چیست؟

دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده