نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

انتشار آپدیت جدید بازی Vampyr با محوریت رفع باگ‌ها

استودیو دونت‌ناد آپدیت جدیدی برای بازی Vampyr منتشر کرده است که محوریت اصلی آن، رفع باگ‌های بازی و اضافه کردن چند ویژگی جدید است. 

بازی Vampyr ماه گذشته منتشر شد. این ساخته استودیو دونت ناد با روایت داستان غنی مورد توجه قرار گرفت و البته مشکلاتی هم در زمینه گیم‌پلی و مخصوصا سیستم مبارزات داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان یک آپدیت برای بازی منتشر کرده‌اند که در واقع، اولین آپدیت بزرگ این اثر به‌شمار می‌رود. این آپدیت یک سری از باگ‌های بازی را رفع می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکل کرش کردن در نسخه پی‌سی بازی اشاره کرد. همچنین از این پس بازیکنان پی‌سی قادر خواهند بود با استفاده از Wheel ماوس، بین هدف‌ها سوییچ کنند که باعث خواهد شد مکانیزم مبارزات بازی تا‌ حدودی بهتر از قبل شود. 

همچنین بازی ومپایر یک سری باگ‌های مشترک در تمام پلتفرم‌ها هم داشت که برای مثال روی ماموریت‌های فرعی بازی تاثیر می‌گذاشتند یا باعث می‌شدند تا گاهی برخی شخصیت‌ها در قسمت‌های اشتباهی از بازی حضور داشته باشند و حتی، داستان بازی را اسپویل کنند که این باگ‌ها هم حل شده‌اند. برای اطلاع دقیق از مشکلات اینچنینی که در آپدیت بازی رفع شده‌اند، به سایت منبع مراجعه کنید. 

آپدیت جدید بازی همچنین علاوه بر باگ‌های مذکور، برخی ویژگی‌های جدید هرچند جزئی هم به بازی اضافه کرده است. برای مثال پس از نصب آپدیت در نسخه پی‌سی، قادر خواهید بود عملکرد کلید مربوط به راه رفتن را تغییر دهید؛ به این صورت که یا برای راه رفتن همیشه باید کلید مربوطه را نگه دارید یا اینکه با یک بار زدن آن، بین راه رفتن کُند و معمولی سوییچ کنید. همچنین از این پس هنگام احیای سلامت یکی از شهروندان، آیکون مربوطه به‌درستی نمایش داده خواهد شد. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه ساخته دونت‌ناد را نداشتید، می‌توانید بررسی بازی Vampyr را در زومجی بخوانید. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

اگر انتظار یک بازی اکشن سریع از Vampyr نداشته باشید، قطعا اوقات خوشی را در آن خواهید گذارند. تنوع شخصیت‌های فرعی، دیالوگ‌های شاخه‌ای و داستان جذاب و درگیر کننده وقتی کنار یک فضاسازی عالی که با گرافیک فنی و هنری فکرشده و موسیقی کاملا به‌جا قرار می‌گیرد، یک از بهترین تجربه‌های خون‌آشامی را می‌سازد اما وقتی مجبور می‌شوید اسلحه به دست بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید، بازی بلافاصله جذابیتش را از دست می‌دهد. Vampyr یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی خون‌آشامی بسیار خوب از تیمی خوش‌ذوق است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده