نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

پا به پای جام جهانی با مستندهای جذاب فوتبالی

از بکهام تا مسی، از رونالدو برزیلی تا رونالدو پرتغالی همگام با تب‌ و تاب جام‌جهانی با مستندهای جذاب فوتبالی فیلیمو همراه باشید.

تب و تاب جام جهانی فوتبال در یک ماه برگزاری این مسابقات آنقدر زیاد است که حواس مردم جهان را از هر اتفاق دیگری پرت می‌کند. مسابقاتی که هر چهارسال یکبار برگزار می‌شود و کشور برگزار کننده آن میزبان میلیون‌ها طرفدار دو آتشه فوتبال است. عجیب نیست که برخی از افراد سال‌ها پول خود را پس انداز کنند تا شرایط مالی از نزدیک دیدن هیجان را فراهم کنند و عجیب نیست که تمام آن‌هایی که به هر دلیلی نتوانستند در کشور میزبان حضور داشته باشند تمام وقت خود را پای تلویزیون‌ها و رسانه‌ها و شبکه‌های اینترنتی بگذرانند. همین ویژگی‌ها است که باعث می‌شود جام جهانی یکماه تمام کار و زندگی مردم را تحت الشعاع قرار دهد و علاوه بر هیجان و سرگرمی روی سبک زندگی آن‌ها هم تاثیر بگذارد.

البته که هیجان فوتبال هیچوقت کم نمی‌شود، بلکه در رویدادهایی بیشتر و بیشتر می‌شود. این هیجان همیشگی که در ذات فوتبال وجود دارد، باعث می‌شود تا دیدن مستند های فوتبالی، همراه شدن با خاطره بازی‌ها و حتی دیدن چندباره مسابقات هم لذت بخش باشد. به همین دلیل است که بعد از گذشت سال ها با ویدیو هایی تکرار شونده از موقعیت‌های حساس مهم‌ترین بازی ها، خیلی ها دوباره به همان شور و حال بر می‌گردند و از سرگرمی های لذت بخش‌شان مرور دوباره این خاطرات است. همان‌هایی را که از اولین جام‌ جهانی به یاد دارند، برای دیگران تعریف می‌کنند و تمام تیم های صعود کننده و قهرمان‌ها و گل زن‌ها را به خاطر دارند. برای این افراد یک ماه دوره برگزاری جام جهانی از بهترین روزهای زندگی است و برای اینکه خوش گذرانی‌شان در این ایام بیشتر شود خصوصا در دنیای فناورانه امروز، برنامه های مختلفی در دسترس‌شان قرار دارد. یکی از این برنامه ها فیلیمو است که با ایجاد صفحه اختصاصی جام جهانی در وبسایت و اپلیکیشن خود، عیش طرفداران جام جهانی را کامل کرده و برنامه‌های هیجان انگیزی را برای شان در نظر گرفته است.

از بکهام تا مسی، از رونالدو برزیلی تا رونالدو پرتغالی

همیشه برای قهرمان‌های‌مان تصویر سازی ذهنی می‌کنیم و زندگی شخصی و جنبه‌های فردی شخصیت‌شان را آنطور که می‌خواهیم تصویر سازی می‌کنیم. به همین دلیل است که تماشای جنبه‌های واقعی زندگی آن‌ها و فهمیدن رازهای‌شان هیجان دیگری دارد. اینکه بدانیم قهرمان‌مان همانی است که در مستطیل سبز شادی بعد از گل‌اش با امید و عشق همراه است یا در زندگی فردی شخصیت دیگری دارد؟ این همان سوالی است که پاسخ به آن با تماشای مستندهای فوتبالی فیلیمو به دست می‌آید. البته به جز مستند‌های فوتبالی، برنامه‌هایی مثل «چیه این فوتبال»، «بهترین تیم های دنیا» و خلاصه بازی مسابقات برگزار شده در هر مرحله از جام جهانی 2018 نیز از دیگر محتواهایی است که روی وبسایت و اپلیکیشن فیلیمو قرار گرفته تا به لذت هر چه بیشتر طرفداران فوتبال در ایام جام جهانی اضافه کند. برای تماشای این مستندها و همراه شدن با حال و هوای فوتبالی فیلیمو به اینجا بروید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع فیلیمو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده