// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار بازی Shenmue 1 & 2 فاش شد

تاریخ انتشار بازی Shenmue 1 و Shenmue 2 در شعبه استرالیا فروشگاه مایکروسافت فاش شد که از عرضه این محصول در ماه آینده خبر می‌دهد.

اوایل سال جاری کمپانی سگا (Sega) اعلام کرد که قصد دارد دو بازی محبوب کنسول دریمکست یعنی Shenmue 1 و Shenmue 2 را برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی پورت کند و در سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار دهد. حال در جدیدترین اخبار بازی با توجه به مشخصاتی که از این بازی در صفحه فروشگاه مایکروسافت (شعبه استرالیا) منتشر شده است باید شاهد عرضه این محصول در ماه آینده باشیم.

shenmue

با توجه به عکس فوق بازی Shenmue 1 & 2 در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد ماه) در استرالیا منتشر می‌شود. البته این عکس از انتشار این محصول به طور جهانی خبر نمی‌دهد و صرفا تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است. گفتنی است که این تاریخ در صفحه فروشگاه شعبه آمریکا مایکروسافت تاریخ دیگری یعنی ۳۱ دسامبر را نشان می‌دهد (تاریخی که برای بازی‌هایی بدون زمان انتشار مشخص درج می‌شود).

بازی Shenmue 1 & 2 در جریان رویداد Sega Fes که در ژاپن برگزار شده بود، معرفی شد. البته گفتنی است که این محصول به طور کامل ریمیک یا ریمستر نشده است اما در آن شاهد برخی بهبود‌ها نظیر تنظیمات گرافیک و کنترلر‌ها خواهیم بود. در آن سو به لطف کمپین جمع‌آوری بودجه در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) بازی Shenmue III نیز برای پی سی و پلی استیشن 4 در حال توسعه است که چندی پیش به دلیل برخی مشکلات تا سال ۲۰۱۹ میلادی تاخیر خورده است. کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) در این باره گفت که مدت زمان اضافه شده موجب می‌شود که آنها کیفیت این محصول را بالا‌ ببرند تا اثری پولیش شده با بهترین گرافیک به دست کاربان برسانند. بازی Shenmue در جریان کنفرانس سونی در E3 2015 معرفی شد و در تاریخ کیک‌استارتر لقب بیشترین حامیان مالی برای یک پروژه را از آن خود کرد. این پروژه توانست بیش از ۶.۳ میلیون دلار از ۷۰ هزارکاربر به خود اختصاص دهد.

 نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Shenmue مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده