معرفی سخنرانان نمایشگاه TGC 2018
در جریان نمایشگاه TGC 2018، سخنرانهای مختلفی در حوزههای متنوع توضیحاتی ارائه خواهند کرد که در این مطلب، میتوانید با آنها آشنا شوید.
زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه TGC 2018 باقی نمانده است و این رویداد که امسال برای دومین سال پیاپی برگزار خواهد شد، طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر در جریان خواهد بود. پیش از این در مطلبی با پنلهای این نمایشگاه آشنا شدهاید و این بار، مطلبی با موضوع معرفی سخنرانان این رویداد در نظر گرفتهایم. در نمایشگاه امسال سخنرانهای مختلفی پیرامون مباحث تجاری، هنری، فناوری و زمینههای دیگر توضیحاتی ارائه خواهند کرد که در این بین، نام سخنرانهای ایرانی و خارجی مختلفی بهگوش میرسد. در ادامه میتوانید با سخنرانهای رویداد امسال به تفکیک زمینههای مورد بحث آشنا شوید.
مباحث تجاری:
- هیتش یوشیل از شعبه خاورمیانه IGN در موضوع: چگونه در رسانههای جهانی تاثیرگذار باشیم؟
- گانر لات از شرکت Visibility در موضوع: روابط عمومی ارزان و آسان است (اگر بدانید دارید چکار میکنید)
- علی مجرد از بازیسنتر در موضوع: چگونه بازار را با بازاریابی تاثیرگذار داغ کنیم؟
- آندره برنارت، فریلنسر، در موضوع: چالش های کنونی برای توسعه دهندگان مستقل (و شاید راه حل آنها)
- هیتا میوشی از شرکت H2 Interactive, Inc در موضوع: بازار بازی ژاپن
- حسین مزروعی از آوا گیمز در موضوع: چگونه سریع تر شکست بخوریم
- حسین مهدی اصل از استودیو سورنا در موضوع: بازی خود را در سی دقیقه معرفی کنید (جنگ برای بقا)
- مالت برمن از شرکت Game Farm GmbH در موضوع: تله ابتکار
- اودرا مکایور از شرکت Plan of Attack در موضوع: سر خود را از سر و صداها بالاتر آورده و بازی خود را مانند حرفهایها ترویج دهید
- فیلیپ زنتنر از شرکت STOMT در موضوع: چگونه در توسعه بازی جامعه محور موفق عمل کنیم
- جورج تنت از شرکت 8 Elements Asia Pacific Ltd در موضوع: لایسنسینگ و سورسینگ بازیها برای آسیا و اقیانوسیه، موفقیت از طریق مدیریت جامعه، آسیای جنوب شرقی – سریعترین بازار بازی در حال رشد
- امیر گلخانی از بازینما در موضوع: خبرنگاری بازی های ویدئویی: بالا و پایینها
مباحث هنری:
- سامان کاظمی از لکسیپ گیمز در موضوع: محیط بازی خودتان را بسازید
- زینالدین فهد از Ogre Head Studio در موضوع: The Art of Asura (هنر آزورا)
- ماریو ریکو از IGG در موضوع: ساخت بازیهای موبایل بزرگ (AAA)
- دنیل لوپز از Social Point در موضوع: مدیریت یک تیم خلاق
- رکا شوگر از الکترونیک آرتز در موضوع: تبدیل شدن به بهترین گزینه برای ناشرین یا بازیسازهایی که به دنبال شرکتهای جانبی هستند
- محمد نجفی از Black Cube Games در موضوع: اطلاعات مهمی که قبل از ساخت مدل کاراکتر سه بعدی باید بدانید
- ربکا کوهن پالاسیوس در موضوع: کمک به روند داستان و تجربه بازیکن با رابطهای کاربری
- وویزه پازدور از شرکت The Farm 51 در موضوع: استفاده از تصاویر اسکن شده واقعی در بازیهای سه بعدی و برنامههای جدی
- احسان دباغی از آفتاب در موضوع: استفاده از سهبعدی در هنر مفهومی (محیط)
- علی کیانی امین از شرکت Foresight media در موضوع: رابطه بین کارگردانی هنری و تکنولوژی
- سجاد قلیزاده از استودیو بازیسازی A.s.A در موضوع: کارگردانی هنری
- امین شهیدی از شرکت بلک کیوب گیمز در موضوع: انیمیشن جنگ در بازی
- نوید شادرخ از شرکت بلک کیوب گیمز در موضوع: طراحی کاراکتر شبح-پایه
- باشار اوندر از شرکت سونیک بوتیک در موضوع: هنر آوا در بازی
- آرزو فلاحی از شرکت Vicarious Visions در موضوع: هنر مفهومی برای بازیهای ویدئویی
مباحث فناوری:
- مجتبی رجبی از شرکت نوین گیمز در موضوع: بهبود کارآیی و کاهش سایز بیلد نهایی در Unity 3D (نکات و ترفندهای مربوط به بازی های موبایل)
- آرنود چپلین در موضوع: بهینهسازی C# در یونیتی
- دمیتریو بایدچنی از شرکت Serious Cake در موضوع: بهینهسازی شیدرها در خلق محیط
- دیتمار هوزر از شرکت roborodent e.U در موضوع: فشردهسازی اطلاعات در عمل و تئوری
- ساسان فتاحی از استودیو مدریک در موضوع: برنامه نویسی اجزا محور
- محمد مهدی رضاپور از شرکت: دانشگاه اصفهان – دانشگاه فناوری اصفهان در موضوع: فناوری داده بزرگ در تجزیه و تحلیل بازی
- محمد فیروز از هیروییک لبز در موضوع: اجرای سرورهای بازی در کوبرنتز
- فرانس خاویر رور در موضوع: دلیل اینکه چرا نباید سیب و پرتغال را بمنظور حفظ یک سفینه فضایی 25 میلیون دلاری یا بازی تان با هم مقایسه کنید
- منصور جوادی از بلو باکس گیمز در موضوع: توسعه سرورهای سینک، نیمه سینک، و آسینک برای بازی های MMO
- سیاوش جعفرزاده از استودیو پاییزان در موضوع: درس هایی که گرفتم: ساخت بازی مولتی پلیر
- محمد حسین حیدری از کوییز آف کینگز در موضوع: چگونه بازی آنلاین خود را تبدیل به یک MMO کنید
- بهرنگ خوشنود در موضوع: چگونه با حفظ ذهنیت گسترش مداوم، ماکروسرویسها را تست کنیم؟
- ویانی لانچون از شرکت یوبیسافت در موضوع: خودآزمایی/تلفیق/سری کاری با C++ و C#
- فرد مورو از شرکت Jikkou Publishing Inc در موضوع: حرفهای شدن در معماری پروژه با Unity
مباحث حوزه تولید:
- آلن سیمونسن از شرکت Boomzap Pte Ltd در موضوع: قوانینی برای موفقیت دفتر مجازی
- دامینیک گلوواکی از شرکت Kinguin Poland در موضوع: Eight Best PR Practices to Burn Your Indie Game in Starting
- مارسلو کارگا از شرکت مینی کلیپ گیمز در موضوع: نشر موبایلی و تاثیرات آن بر تولید
- فرانسسکو کاوالری از شرکت Video Games Without Borders در موضوع: از پر فروشهای یوبیسافت تا بهترین بازی جدی سال ۲۰۱۷
- محمد امینی و سجاد بیگجانی از استودیو مدریک در موضوع: ما از ۶ ماه پروتوتایپینگ سریع چه آموختیم؟
- احسان طهمورث و مجید رحمانی از بیک کیوب گیمز در موضوع: رسیدن به چرخه کاری عالی کار آسانی نیست
- وهاب احمدوند از آتیتل در موضوع: چگونگی و چرایی بازی سازی از راه دور
- یان گرگوری از Witching Hour Studios در موضوع: ۱۲ روش برای نابودی یک استودیوی بازی سازی
- حمید نعیمی از نوا گیمز در موضوع: ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتاپهای بازی
- محمد زهتابی از استودیو پاییزان در موضوع: بقا پس از اولین بازی و ایجاد تیم توسعه بازی
- فرزام ملکآرا
- اوو فلید از شرکت Shape Minds UG در موضوع: ساخت برنامهها و بازیهای مستقل با تیمهای کوچک و پول کم
- دیو پروکتور از استودیو مایتی یل در موضوع: اجرای توسعه Agile در تیم
- کیت ادواردز از IGDA در موضوع: تواناییهای شرکتهای محلی و چالشهای معرفی این تواناییها در سطح جهانی
مباحث مرتبط با حوزه طراح بازی:
- تایس ویلر از شرکت JoyMasher در موضوع: طراحی تلخ و شیرین: طراحی حول احساسات منفی
- برندن شفیلد از شرکت نکروسافت گیمز در موضوع: داستان در واقعیت مجازی – چگونه داستان اول شخص تعریف کنیم.
- مهند الخطیب از شرکت Artifact 5 در موضوع: احساسات رندرشده
- جسه اسکوبل از یوبیسافت در موضوع: میمونهای تمام عیار با کیبوردهایی تمام عیار: نقش نویسندگان در بازیهای ویدئویی
- استفانی بوچارد از شرکت Stockholm Syndrome در موضوع: کلاس مبتدی 101 هوش مصنوعی برای طراح بازی
- مهدی موسوی از شرکت رد کپ گیمز در موضوع: آن بازی یک میلیون دلاری را بسازید!
- سلیا هودنت، فریلنسر در موضوع: چگونه علوم شناختی و UX بر طراحی تاثیر میگذارند
- آیدین ذوالقدر از استودیو شاتگان سرجنز در موضوع: Rogue-like-ness-ness
- مسیح علاقهبند از استودیو مدریک در موضوع: بازی داده: ظهور طراحی بازی داده محور
- ملیسا کانسلیت از یوبیسافت در موضوع: علوم عصبی برای طراحی بازی
- شایان امیری از استودیو مدریک در موضوع: پنج چالش پیش روی طراحان F2P
- الیس برتولوموس از شرکت الیس در سرزمین عجایب در موضوع: اعمال بازی – فراتر رفتن از بازی
- آدام کلیر از شرکت Wero Creative در موضوع: طراحی ماژولار پازل برای تفریح و درآمد
- وولفگانگ وانگ از شرکت Walk Game Productions در موضوع: یکپارچهسازی دنیای بازی و مکانیک آن
- سارا علیرضایی از شرکت آوا گیمز در موضوع: تجربه کاربری در بازیها: تجربه گم شده!
- امیررضا انوری از استودیو پاپاتا در موضوع: روشهای موفق برای ساخت بازیهای موفق