// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

کمپانی TeamGroup از رم‌ های مخصوص لپ‌ تاپ‌ های رده‌ بالا رونمایی کرد

کمپانی TeamGroup به تازگی از جدید‌ترین حافظه‌های رم DDR4 خود تحت نام  T-FORCE VULCAN رونمایی کرد.

با رشد سریع و پایدار مسابقات جهانی eSports و افزایش چشمگیر جوایز آن، بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ نیز در پیروی از آن رو به رشد است. به همین ترتیب کمپانی TEAMGROUP که معمولا محصولات گیمینگ خود را تحت برند T-FORCE تولید می‌کند، به تازگی از رم‌ DDR4 مخصوص لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالا با فرکانس ۳۶۰۰ مگاهرتز رونمایی کرده است. طبق اعلام این شرکت، ظرفیت حافظه‌های رم‌ ذکر شده تا ۳۲ گیگابایت (دو عدد ماژول ۱۶ گیگابایتی) خواهد بود تا گیمر‌ها از لحاظ حجم حافظه‌ی رم کمبودی را حس نکنند و بتوانند علی‌رغم حفظ پایداری در ماراتن‌های گیمینگ، عملکرد بالا را به همراه داشته باشند.

کمپانی T-FOCRE معمولا جایگاه بالایی در سخت‌افزار‌های گیمینگ نداشته است اما به تازگی پس از معرفی رم‌های جدید T-FORCE VULCAN برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ سعی کرده که تغییری در این رویه شکل دهد. این حافظه‌های جدید نه تنها برای نسل هشتم پردازنده‌های Core از شرکت اینتل بهینه شده‌اند بلکه می‌توانند حتی روی پلتفرم‌های Intel NUC نیز مورد استفاده قرار بگیرند. 

پس از اینکه این شرکت ماژول‌های رم جدید را با لپ‌تاپ‌ها و ترکیب‌های سخت‌افزاری مختلف مورد بررسی قرار داد، به یک نقشه‌ی طراحی دست یافت که حتی در صورت نبود یک جریان هوای مناسب در داخل سخت‌افزار و گرمای بالا نیز از عملکرد و پایداری این سخت‌افزار‌ها کاسته نشود. قسمت پخش‌ کننده‌ی حرارت در این رم‌های جدید به گونه‌ای عمل می‌کند که حتی در فضای‌ بسته‌ی لپ‌تاپ‌ها نیز می‌تواند گرمای تولید شده توسط این سخت‌افزار‌ها را به راحتی دفع کند؛ در نتیجه‌ این محصول می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مینی‌لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های بالا رده‌ی گیمینگ باشد.

رم‌های جدید T-FORCE VULCAN از ولتاژ بسیار پایینی برای فعالیت‌های خود بهره می‌برند و میزان مصرف انرژی را کاهش می‌دهند، در نتیجه نه تنها عمر باتری لپ‌تاپ‌ها افزایش خواهد یافت، بلکه گرمای تولید شده توسط سخت‌افزار‌ها داخلی نیز کمتر‌ خواهد بود که این مورد در لپ‌تاپ‌ها برای پایداری بسیار حائز اهمیت است.

این حافظه‌‌های رم لپ تاپ از فرایند اورکلاک خودکار نیز بهره می‌برند. در نتیجه برای رسیدن به حداکثر کارایی می‌توان به راحتی در سیستم‌هایی قرار بگیرند که از اورکلاک بالا پشتیبانی می‌کنند بنابراین برای اورکلاک آن‌ها نیازی به تغییر تنظیمات به صورت دستی یا نرم‌افزاری به‌خصوص در بخش BIOS نخواهد بود.

TeamGroup

اسم محصولT-FORCE VULCAN
نوع و مدلDDR4 260 PIN SO-DIMM
ظرفیت‌های قابل ارائه۴ گیگ - دو عدد ۴ گیگ - ۸ گیگ - دو عدد ۸ گیگ - ۱۶ گیگ - دوعدد ۱۶ گیگ
فرکانس۲۴۰۰ - ۲۶۶۶ - اورکلاک تا ۳۶۰۰ مگاهرتز
میزان تاخیرCL15-17-17-35
ولتاژ۱.۲ ولت
جنس پخش کننده‌ی حرارتترکیب گرافن مس


منبع wccftech.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده