نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

قرار بود نورمن ریداس و آندرو لینکلن با هم از سریال The Walking Dead خارج شوند

نورمن ریداس و آندرو لینکلن، بازیگران اصلی سریال The Walking Dead در اوایل سریال مردگان متحرک قرار گذاشته بودند که باهم از این سریال خارج شوند.

حذف اعضای اصلی تیم بازیگری یک سریال می‌تواند سخت باشد. طرفداران سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) هنوز هم در حال هضم خبر حذف ستاره‌ی اصلی این درام زامبی‌محور یعنی کاراکتر ریگ گرایمز با بازی آندرو لینکلن هستند. کاراکتر ریگر گرایمز در فصل نهم از سریال خارج خواهد شد. اما اگر به‌خبر دیگری برای ترسیدن نیاز دارید، باید بدانید که یکی دیگر از ستارگان سریال یعنی نورمن ریداس که نقش دریل دیکسون را برعهده داشت اعلام کرده است که او و آندرو لینکلن قرار گذاشته‌اند که باهمدیگر از سریال خارج شوند.

آندرو لینکلن نورمن ریداس

نورمن ریداس در مصاحبه با Entertinment Weekly اعلام کرده است که او و آندرو لینکلن در اوایل سریال قرار گذاشته‌اند که اگر روزی قرار باشد از سریال خارج شوند، باهم این کار را انجام دهند. ریداس می‌گوید:

فکر می‌کنم فصل سوم یا چهارم بود که با هم یک قراری گذاشتیم. اینطوری که اگه تو بروی، منم می‌روم؛ و همین بود.

آندرو لینکلن در ادامه از ریداس پرسید که اشاره کردنش به این موضوع به معنای تصمیمش برای ترک سریال است؟ نورمن ریداس در پاسخ گفت: «البته که نه!». خیال طرفداران سریال مردگان متحرک می‌تواند راحت باشد. نورمن ریداس حالاحالاها قرار است در نقش دریل دیکسون حضور داشته باشد. ریداس اما در بخشی از صحبت‌های خود از این که تا چه اندازه تحت تاثیر خروج لینکلن قرار گرفته است، گفت:

او اولین شخصی بود که ملاقاتش کردم. همین که کارمان تمام می‌شد، او به سرعت من را به داخل ماشین فرا می‌خواند. ما همیشه باهم صحبت می‌کردیم. ما همه‌ی استراحت‌های مخصوص ناهار را در تریلر من سپری می‌کردیم و به نوعی تریلر را بین خودمان تقسیم کرده بودیم.

خروج آندرو لینکلن از سریال مردگان متحرک به‌صورت رسمی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ اعلام شد. در این نمایشگاه تریلر و تاریخ پخش سریال نیز مشخص شد. فصل نهم سریال مردگان متحرک در تاریخ هفتم اکتبر (یکشنبه، پانزده مهر) آغاز خواهد شد. شما در زیر می‌توانید جدیدترین تریلر سریال مردگان متحرک را ببینید.

دانلود از آپارت


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده